PDA

Vis full versjon : B230k startar ikkje, har gnist



Øygard
25/03/16, 01:14
Far i huset har investert i ein ganske strøken 245 jubileumsmodell frå 1987. Fin bil i god stand, men no vil han ikkje starta. Har av og til vore litt tungstarta før og, og avv og til starta heilt fint, men no ville han ikkje starta i det heile tatt. Før det skjedde gjekk han fint og godt, men fuska ofte litt med kald motor og gjekk veldig lavt på tomgong men drog fint. Plutseleg ein dag ville han ikkje starta i det heile tatt. Det er gnist og det luktar bensin av eksosen når eg prøver å starta.
Registerreima kan jo kanskje ha hoppa over, har ikkje sjekka, men det virkar rart når han gjekk heilt fint om kvelden når eg parkert men ikkje ville starta neste morgon, og so vart ho skifta på verkstad i 2012.

Tenker å sjå litt meir på det ein av dagane viss eg får tid og det er ver til det, men vil gjerne høyra viss det er nåken som har ei meining om kva det kan vera, eg har ikkje vore borti dessa motorane før.

B230
31/03/16, 17:40
Fått start på den? Hvis bilen har stått en del, og tanken er et stykke under full, kan det være så enkelt som kondens. Kanskje særlig aktuelt på denne tida av året, med sol og varme om dagen og kanskje frost om natta.
Kondensfjerner fikser problemet i så fall.

Øygard
10/04/16, 19:11
Dei fekk start på han i går. Dei berre slepte den etter Hiacen, får litt meir turtall då enn på startmotoren, og då starta han. Veit ikkje kva som gjorde at han ikkje starta, men får berre håpa det ikkje blir problem igjen. Det kan jo,som du seier, ha vore kondens. Bilen blei avskilta i sommar, men blei kjørt 20 problemfrie mil på prøveskilt i januar.