PDA

Vis full versjon : vurderer salg av klin original 1996mod 850R



julen
23/03/16, 23:31
har en klin original 1996mod 850R som vurderes solgt.
dette er en entutiasteid bil... jeg er eier nr3. kjenner forrige eier, han har eid bilen i ca 9år.
vil påstå bilen er 99%strøken innvendig(spesielt tatt i betraktning at det er en 20år gammel bil).
svart interiør, svart farge i lakk.
utvendig er det ingen bulker som jeg kan se å heller ingen skrikende skader i lakk sett bort fra noen små overflatte rustflekker i hjulbuer som er helt normalt, stensprutskader på leppa til R-fangern som er litt dårlig utbedra etter mitt synspungt, plastlista på fram å bakfanger er solbleka.

bilen er aldri tukla med eller gjort noen verdens ting med som har ødelagt det originale preget sett bort fra x70 dørhåndtak.
aldri trimma eller tukla med noe turbotrykk.

bilen har rulla 313 000 km men vil ikke si den bærer preg av det.

følgende feil mangler som jeg vetom:
-def vindusviskermotor på bakluke
-låsekassa i førerdøra må fliesopp sånn at førerdøra låser seg med fjærnstyrt sentrallås.
-gåen drivakselmansjett hs
-litt naturlige oljesvettinger som er helt vanlig på disse motorene som er litt oppi åra (ser ut som det kommer ifra tur/retur på turbo, vanlig pk der begynner å lekke).

ser for meg å legge den ut for 40-45 000kr. bilder blir ordna etter hvert. (årsavgift er betalt)

selges pga restaurering av hus + at jeg har ein 1998mod v70R awd stående som storprosjekt jeg vil bruke mer tid å penger på å må derfor kvitte meg med 850R.

Morgis
11/08/16, 14:12
Ettersom du har kostet på deg mange annonsebilder, må jeg spørre om det er sedan eller vogn?

hgnubel
11/08/16, 16:06
Ettersom du har kostet på deg mange annonsebilder, må jeg spørre om det er sedan eller vogn?
Den har defekt vindusviskermotor bak... Men enig i at det er litt lite bilder :)

Morgis
11/08/16, 16:20
den rebusen burde jeg også fått til :D