PDA

Vis full versjon : Beltevarling / Nøkkelvarslings spørsmål



Morgis
16/03/16, 16:36
Fikk i dag programmert inn software 9499452 for å få beltevarsler deaktivert.
Men med på kjøpet fikk jeg da nøkkelvarsler istedet (kjøretøyinfo viser nå: "Belt reminder USA type, incl. key warning".
Den plager allerede livet av meg når tenningen står på med døren åpen...

Er det software 9499453 jeg skulle hatt her for å ikke ha nøkkelvarsling?

5590

locked
16/03/16, 19:59
for å få beltevarsler deaktivert. (...) Den plager allerede livet av meg når tenningen står på med døren åpen...
Gratulerer! :cool:

Arnt
30/03/16, 23:06
Er egen sikring på min V70 til nøkkelvarsleren,dro den ut og stille ble det

FroBe
31/03/16, 06:06
Nøkkelvarsler er en plage når det er ønskelig å ha døra oppe, men samtidig er det for meg en mer relevant varsling enn beltevarsling.
Det er ikke kjekt å komme ut i garasjen å finne bilen med flatt batteri fordi nøkkelen sto i tenningslåsen.

locked
31/03/16, 08:39
Nøkkelvarsler er en plage når det er ønskelig å ha døra oppe, men samtidig er det for meg en mer relevant varsling enn beltevarsling.
Det er ikke kjekt å komme ut i garasjen å finne bilen med flatt batteri fordi nøkkelen sto i tenningslåsen.
Heller tom for strøm enn en bil som pipe og plinga for alt mulig.

vangsfreaken
31/03/16, 10:17
Nøkkelvarsler er en plage når det er ønskelig å ha døra oppe, men samtidig er det for meg en mer relevant varsling enn beltevarsling.
Det er ikke kjekt å komme ut i garasjen å finne bilen med flatt batteri fordi nøkkelen sto i tenningslåsen.


Heller tom for strøm enn en bil som pipe og plinga for alt mulig.

jeg for min del pleier nå å ta med meg nøkkelen for å låse bilen jeg da :p

Arnt
31/03/16, 11:32
Jeg pleier ofte å la nøkkelen stå i i min bil når den står inne i garasjen hjemme. Men skrur jo av tenninga da..

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

vangsfreaken
31/03/16, 12:26
Jeg pleier ofte å la nøkkelen stå i i min bil når den står inne i garasjen hjemme. Men skrur jo av tenninga da..

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

hmm... kjekt å vite :rolleyes:

Nilsebu
31/03/16, 21:57
Da min var inne på verksted for å lese om akkurat dette, forklarte JørgenT her inne, att det var enten eller. Enten setebelter, eller US-setebeltevarsler med nøkkelvarsler.

Morgis
03/04/16, 00:01
kan også bekrefte dette fra Volvo norge.

Litt superlim på høyttaleren i speedometerhuset fikset nøkkelvarsler problemet ;)


9499452 er US beltevarsling (kun 5 pling ved oppstart, belteindikator slåes deretter av) (med nøkkelvarsling)
9499453 er EU beltevarsling