Vis full versjon : bbs rs volvo 240
heisann.
tenkte eg skulle kjøpe bbs rs Replica felger til min volvo 240!
tenkte å handle fra bmautosport.com ser dei har 5'120 8.5 framme og innpress 20 og bak er dei 10 med innpress på 15, felgane e 17 toms
e da nåken som har gjort dette og veit hvor mye så må spaces? må uansett ha fra 5'108 til 5'120.
mvh
hildal666
Er det ikke minimum 20mm tykkelse på slike spacere mon tro?
Glem ikke at enten må felgen ha tomrom/hull imellom boltsirkelen på baksiden ettersom volvoboltene kommer til å stikke utenfor spaceren,eller så borrer man på hull selv, eller kapp boltene.
Kan selvfølgelig bestille så tykke spacere at man slipper problemet med boltene,men da må kommer felgene til å stikke langt utenfor bilen.
10" bred felg funker fint bak på 240 om du vil at felgen enten skal skrape i innerskjermen eller hjulbuen(etter å ha justert innpresset på millimetern og voldtatt hjulbuen)
har justerbare stag alt bak og hjulbuen er kappa utav og bredda, så ser ikkje at det skal være problem med plass, men hvilken spacers må til ? leste litt at folk har brukt 30mm med overgang til 5'120 og tilpassa boltane på lengden..
Tror du burde kjøpe felgene først, så måle ut hvor tykke spacere du må ha. Du havner nok på ca et0 vil jeg tro ;)
Er det ikke minimum 20mm tykkelse på slike spacere mon tro?
Glem ikke at enten må felgen ha tomrom/hull imellom boltsirkelen på baksiden ettersom volvoboltene kommer til å stikke utenfor spaceren,eller så borrer man på hull selv, eller kapp boltene.
Kan selvfølgelig bestille så tykke spacere at man slipper problemet med boltene,men da må kommer felgene til å stikke langt utenfor bilen.
10" bred felg funker fint bak på 240 om du vil at felgen enten skal skrape i innerskjermen eller hjulbuen(etter å ha justert innpresset på millimetern og voldtatt hjulbuen)
Manton kunne lage 18mm, men da får du ikke 1/2"unf på boltene som er originalt på 240. måtte da gå for m12 fra 740/940.
Jeg har bbs rs kopi fra bsbildeler med 5-108. Men dissa hadde et15, så jeg måtte ha 15mm spacere, kjøpte lengre hjulbolter og brukte mellomlagsspacere..
Edit: Obs, my bad, har 740 jeg da..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.