PDA

Vis full versjon : bruke stempler fra ein dele motor.



Hansi9stad
22/02/16, 15:13
Hei , har ein FK motor som eg drive og overhaler, Når eg plukka den , var det eina stempelt skade på og eine råden var skjeiv. Kjøpte 4 brukte rådar med stemepl. det står nr på rådane 1-4 , skal eg setta stemeplene i den rekkefølgen då ? stemplene er merka med bokstavar, har hørt at det har med litt forskjellig boring ? :confused: :)

Oljeringane er akkurat innanfor klaringa0,4 mm bør eg file dei litt opp ? :)

takk for svar!

HansOla
22/02/16, 16:03
Ikke problem å bruke stempler og råder fra annen motor nei. Har gjort det selv nå på nyoverhalt motor. Bokstaven på stemplene må vel samsvare med bokstaven som er stempla i blokka? Jeg gjorde det vertfall slik :) Husk å sjekk lagerklaring osv når du monterer, sånn for sikkerhets skyld.

Hansi9stad
22/02/16, 16:27
Ikke problem å bruke stempler og råder fra annen motor nei. Har gjort det selv nå på nyoverhalt motor. Bokstaven på stemplene må vel samsvare med bokstaven som er stempla i blokka? Jeg gjorde det vertfall slik :) Husk å sjekk lagerklaring osv når du monterer, sånn for sikkerhets skyld.

Har skjekka lagerkalring :) men måletråd ! Bokstavene på stempelene og blokka er ikkje like , derfor eg blei usikker. Står D på 2 og c på dei 2 andre Står E på eine selynderen i blokka =P

HansOla
22/02/16, 18:00
Åfanken, nei da er jeg ikke så sikker på om du kan bruke de? Men sikrest om noen som vet det 100% sikkert kan bekrefte det..

Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk