PDA

Vis full versjon : Sentrallås problem!!



eisy
22/02/16, 00:37
Heisann. I kveld når jeg skulle låse bilen etter å hvert på jobb. Trykket på låse knapp ikke noe reaksjon, follow me home lys, alarm ingen reaksjon. lysa på gulvet og i taket ville heller ikke slukke.. prøvde også m reservenøkkel, fortsatt ingen reaksjon. Kobla da til strøm/ batteri lader i frykt for at det skulle være tomt til i morra

ola normann
23/02/16, 08:21
Jeg hadde begynt med det letteste, skiftet batteri i fjernkontrollen.

eisy
23/02/16, 10:35
Jeg hadde begynt med det letteste, skiftet batteri i fjernkontrollen.
Det har jeg gjort på begge 2

vol760
23/02/16, 10:45
Dørbryter?

FroBe
23/02/16, 13:02
Har du prøvd å nullstille systemet ved å bruke nøkkelen i dørlåsen og låste opp/igjen minst tre ganger?

Dette måtte jeg gjøre da feil i sirenen blokkerte CAN-bussen til UEM som styrer lysene i taket.

johnf
23/02/16, 22:07
Jeg tror det er mikrobryteren i en dør som har starta og tulle, mest sannsynlig førerdør. Prøv og lukk døra flere ganger til lyset slukker. Når lyset er slukket er jeg nesten sikker på at det virker.

eisy
23/02/16, 22:47
Har du prøvd å nullstille systemet ved å bruke nøkkelen i dørlåsen og låste opp/igjen minst tre ganger?

Dette måtte jeg gjøre da feil i sirenen blokkerte CAN-bussen til UEM som styrer lysene i taket.
Heisann Problemet mitt er at den mekaniske dørlåsen har "satt seg", prøvd å smøre, men pga. At den sikkert ikke har vært brukt noen gang, får jeg ikke beveget den i hele tatt. Uansett hva feilen er har jeg tenkt å få tatt ut låsen, og få gått over den. ser helt klart fordelen med at en kan låse/lukke med nøkkel ja

eisy
23/02/16, 22:49
Jeg tror det er mikrobryteren i en dør som har starta og tulle, mest sannsynlig førerdør. Prøv og lukk døra flere ganger til lyset slukker. Når lyset er slukket er jeg nesten sikker på at det virker.
takk for tipset skal prøve det neste gang når det begynner å tulle igjen