PDA

Vis full versjon : Fuelrail noe vits?



ThaSolstad
03/02/16, 22:11
Driver funderer på detta fuelrail opplegget. For jeg har en b23 som jeg bygger turbo på nå. Målet er 400hk, trenger jeg å begynne med å bytte fuelrail? Kan noen gi meg en god forklaring hvis jeg må? Innsug er fra fk motor.

Holck
03/02/16, 23:01
Fuel railen holder, men hvis jeg husker riktig har slange tilkoblinga til railen litt lite hull. Kan med fordel byttes mot noe større. Husker du Batland?

Batland
04/02/16, 08:02
Til 400 hk på bensin trenger man i praksis 4 stk. Siemens 630 ccm dyser og den orginale railen i sin helhet fløder langt bedre enn 3,0 L/min. slik at mods ikke er nødvendig.

I stedet for å sløse bort penger på stor og blank BTR og fuelrail så flytter man denne delen av budsjettet over på turboen eller på toppen / E-innsug.

ThaSolstad
04/02/16, 13:55
Til 400 hk på bensin trenger man i praksis 4 stk. Siemens 630 ccm dyser og den orginale railen i sin helhet fløder langt bedre enn 3,0 L/min. slik at mods ikke er nødvendig.

I stedet for å sløse bort penger på stor og blank BTR og fuelrail så flytter man denne delen av budsjettet over på turboen eller på toppen / E-innsug.

Tenkte jeg skulle bruke simens 720cc dyser, men takk fikk svar ;)