Vis full versjon : Viskere lever sitt eget liv
Som tittel sier, gjelder en 2008 mod 163hk V70, viskerne kan gå selv om nøkkel er tatt ut av tenninga, hva er galt?
1. Lese feilkoder...
2. Sjekke tilstand på viskermotor (sitter vel et eget styrekort til dette)
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Då er no motoren tatt kveld, skjedd med meg 2 ganger... loddingene i printkort eirer av å lager krøll, her er eit par tråder om det
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Då er no motoren tatt kveld, skjedd med meg 2 ganger... loddingene i printkort eirer av å lager krøll, her er eit par tråder om det
Hva koster det for noe slikt da?
Husker jeg betalte rundt 4-5 tusen på verksted med arbeid første gangen, neste gang kjøpte jeg en nyere hoss huggern for en tusenlapp
Husker jeg betalte rundt 4-5 tusen på verksted med arbeid første gangen, neste gang kjøpte jeg en nyere hoss huggern for en tusenlapp
Er det stor jobb og bytte selv? Eller er det like greit å sette bort jobben til et verksted, selv kan jeg vel kalle meg "god" hobbymekaniker
Nei det er enkelt, av med viskere og platen under så er den festa med 4 skruer, enkelt.
Nei det er enkelt, av med viskere og platen under så er den festa med 4 skruer, enkelt.
Takk for svar
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo/VOLVO-V70/2008_2013/Spolare-&-Torkare/Torkarmotor-Vindruta/Alla/
http://forum.vccn.no/showthread.php?67113-Vindusvisker-skrur-seg-ikke-av!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Merklig kvar gong noen tar opp dette temaet så ryker vindus visker motoren min..... svigerfar hadde på huggern der han jobba so gikk bere en dag uten....
Merklig kvar gong noen tar opp dette temaet så ryker vindus visker motoren min..... svigerfar hadde på huggern der han jobba so gikk bere en dag uten....
Hvor mange har du skifta nå?
Hehe 1 stk ny, fiksa den når den rauk, å 2 brukte nå
holyman2084
17/10/18, 21:40
Det er fordi viskermotorene er søppel på disse bilene. Made in spain og Ford står det på de, ved siden av Volvo. Men de koster en kvart månedslønn så klart
At de fortsetter å gå selv om nøkkel og tenning er slått av er også foruroligende, uansett hvilken feilkode som ligger inne.
Sent from my iPad using Tapatalk
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.