PDA

Vis full versjon : Tannstang til V70, hvor kjøpe? Finnes rep set?



Raymond
25/01/16, 18:03
Har en 98 mod 2.4 aut som servoen har begynt å tulle med nå som det var så kaldt.
Så i olja at den var blitt brun/svart så jeg kjøpte ny olje og fikk flushet igjennom til det kom ny frisk olje.
Fungert fint i 4-5 dager og i dag så begynte servopumpa og bråke igjen. Parkerte hjemme og det luktet veeeldig brent.
Servoolje hadde sprutet på flexsirøret fra "downpipe" så det var vel bare hell at den ikke tok fyr.
Fikk den inn, jekket opp og trodde først det var trykkrøret inn på tannstanga når det var olje søl rundt der. Tørket av og startet opp g svingte fullt
rattutslag et par ganger før ny inspeksjon. Trykkrøret var tørt, men det kom olje ut på venstreside fra mansjetten. Når jeg da trykket/dyttet på mansjetten kom det mer olje ut pluss at det også kom ut av den på høyreside... Dette ble jeg ikke særlig klok av hvorfor skjer, men jeg regner da hvertfall med at tettningene på hver side er gåen.

Noen som vet om repsett til disse? Mener jeg har lest her at det kun er bytte del, men vil gjerne få dobbeltsjekke.
Evt noen som har noen forslag til hvor man kan få kjøpt disse? Så på meca sine sider at der kostet en ny 10.211kr..
Noen steder dere vil anbefale?

hkurt
27/01/16, 20:28
skruvat.noHar hvertfall til 850.

Daniel V
27/01/16, 20:39
Skruvat selger til 3300,- :)