PDA

Vis full versjon : 1986 mod 240 med b230k selges



pogona
05/07/10, 10:19
1986 mod, sølvgrå 240med b230k maskin. kjørt 320000km

den er rusten og bulkete utvendig, har fint mørkegrått/svart interiør, mye nytt i understell, som nye bakdempere, nye opphengskuler foran, alt nytt i håndbrekk, polyurethan foringer i forstilling, lesjøfors bak, kappede orginale fjører foran, ny clutchwire, ny hovebremsesylinder, eletrisk kjølevifte med termostatstyring, kvasskam og sikkert mer eg ikkje kommer på i farten.

det som trengs nevnes av negative ting er:

den er bulkete og har rust
ventiltetninger bør byttes
midtkonsoll mangler
eksoslekasje

positive ting:
thight og fin å kjøre
heil og fin innvendig minus midtkonsoll
eu ok i mars (?) godkjent 2 år til
årsavgift betalt
svarte lister rundtom
ny frontrute i år
kvite blinklys
sperreaksling
skiltplate

http://forum.vccn.no/img-dump/2009/12/639.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/305.jpg

den selges for 10000,-
uten felgene og baklyktene blir byttet med helrøde baklykter med kvite ryggelys før salg.

halvgromme understellsdeler som delbetaling kan diskuteres

rockford fosgate 6x9" med 4 kanals forsterker og pioneer cd/mp3 spiller kan medfølge mot lite tillegg i pris.

felgene på bildet har nye dekk (to på og to på vei i posten) og kan følge med mot pristillegg. da følger det med eit sett med 16x7" stålfelger og 4 adaptere og.

bilen står på stord i hordaland og ved eventuelt hurtig salg kan den leveres på os/fusa området nermere helgen.

kan sende flere bilder på forespørsel.

rsturbo87@hotmail.com
48043929

sms med skambud osv besvares ikkje.

pogona
05/07/10, 20:16
oppdatert første post

pogona
09/07/10, 14:31
forsterker og 6x9 følger med bilen :)

pogona
15/07/10, 22:15
ordnet meg andre baklykter så dei kvite står på enda, bilen står klar for å selges så eg er åpen for bud/bytte forslag, ikkje bil, har for mangen av dei.

V0lv0
23/07/10, 03:48
Er bilen solgt? Er motor i bra stand? Eller er det mye av slitedeler som må skiftes? Veldig mye rust, eventuelt hvor? Det er mulig og kjøre bilen fra der du bor til Trondheim uten problemer eller at bilen stopper?

Mvh; Interisert kjøper