PDA

Vis full versjon : Rensing av gulvmatter i V70N



JanLF
07/01/16, 20:09
I dag bestemte jeg meg for å endelig få bukt med lukten av blaut bikkje og sur røyk i min relativt nyinnkjøpte '04 diesel. Jeg tok med meg mattene og rensemaskin inn på jobbens vaskerom og tok fatt på jobben. På 4 gulvmatter og den løse platen i bagasjerommet brukte intet mindre enn 4 runder med maskinen og allikevel var vannet fortsatt brunsvart. Likevel ser de ikke helt rene ut, men lukten er så å si borte tror jeg. Utrolig hvor mye møkk og lukt! Kanskje ikke så rart på en 11-12 år gml bil dersom det aldrig før er gjort. Gleder meg til de er tørre og kommer inn i bilen :-).


Sent from my iPhone using Tapatalk

turb00le
08/01/16, 12:59
Ganske guffene greier.
Jeg flekka ut hele gulvteppet i min 960 og brukte vannslange og børste.
Mye dritt som ligger i de gamle teppene...

Jimmen
21/01/16, 11:10
Hvilken maskin brukte du JanLF?

Jeg har karcher maskin, den billigste rensemaskina og den er helt fantastisk..
Men, bruk noe annet en de orginale Karcher tablettene, bruker Green Clean sammen med en skvett Surfex HD. MYE bedre :)

Høytrykk og børste er greit og starte med, får løsnet mye med det.

JanLF
22/01/16, 22:30
Hei, det husker jeg ikke Jimmen. Lånt den på jobben. Jeg tror nok maskinen er bra nok og er vel egentlig en proff maskin. Resultatet ble greit/bra til slutt, men som sagt så brukte jeg 4 tanker på 4 matter og den ene matta i bagasjen og fremdeles var vannet møkkete! Jeg skal ta hele gulvet og bilen inni når tempen er litt mer vaske vennlig.


Sent from my iPad using Tapatalk