PDA

Vis full versjon : Webasto på v70 delenr.?



V7o2004
06/01/16, 21:12
Hei, jeg lurer på hvor jeg kan skaffe diesel/fuel pumpa til v70 2004 diesel og eventuelt hva er delenr, pris? Samt trenger brenselspreder og trykk utjevner.
Var på (ikke billig) Bilia og der de, sa at de selger kun komplett innsats. Min ser ut ganske bra så jeg vil forsøke å bytte kun det jeg mener er deffekt.

En ting til. Tror jeg leste her på forumet om at hvis an ikke klare å starte varmeren på tredje forsøk så gå han rett i "safe mode" og må inn på verksted og reversere med diagnostikk data. Vet dere om det kan på noen måte ungås eller hva det eventuelt koste. (i Rogaland?)

takk for alle svar. Mvh Jiri :)

holter
06/01/16, 22:30
Hei og velkommen til forumet .

Du har nok ikke en webasto varmer men en ardic 912 d mest sansynelig -webasto kom først på nyere vovo men er samme dritten bare et annet navn :) Det er riktig at om varmeren har 3 feilstart så går den i lås , om du ikke har en feilkodeleser må du til et verksted og få slettet feilkoder , bilia tar sånn ca 250 -350 kr alt etter hvor flaks du har :) Med litt mer flaks kan det hende noen her på forumet har delene du trenger til varmeren din - drivstoffpumpen kan du kanskje finne ny på ebay om du har delenr ellers er det nå desverre blitt slik at alle verksteder må kjøpe delene fra bilia , før kunne en kjøpe alt på f.eks meca , kan det fortsatt men dem må også kjøpe på bilia så blir ikke noe billigere . Så hør på forumet eller kanskje noen som leser posten har .

V7o2004
07/01/16, 23:18
Hei "holter", takk for info! Nei jeg har ikke dele nr på drivstoffpumpa den er veldig rusten og jeg dessverre klarer ikke lese hva som har stått på. Jeg googler og ser rund men finner ikke ut i skrivende stund,,, ;-)
Tar gjerne flere tips hvor jeg kan skaffe trykkutjevner, diesel spreder og drivstoffpumpe ,,,, ;-)

holter
07/01/16, 23:40
http://forum.vccn.no/showthread.php?54368-Dieselvarmer-overhaling-reparasjon-V70N-2004-D5-DIY dette er en post med det meste av delenr -se litt der så skal jeg se om jeg finner delenr til pumpa i vida for deg siden ingen andre har gitt noe respons på den - nr på den ligger i en eller annen post her på forumet men ikke altid enkelt og finne .

holter
08/01/16, 00:34
Men egentlig hjelper det lite med delenr om en må kjøpe delene hos volvo :) dem kan delenr -jeg ville laget en post under ønskes kjøpt om delene du trenger her på forumet , for kan bli dyrt om du må handle alt fra volvo .

mrstfu
08/01/16, 01:50
locked