PDA

Vis full versjon : 2008 XC90 - feilmelding: strålkastarfel, service erfordras



Frank Egil
10/12/15, 22:01
Får denne feilmeldinga på min 2008 XC90 sport: strålkastarfel, service erfordras. Alle lys virkar, men det blinkar i knappen som eg kan slå av/på funksjonen som gjer at lysa svingar med rattutslaget. Nokon som har fått reparert dette problemet før og kan gje meg nokre tips?

lilleulv
12/12/15, 03:08
Les av feilkoder

Frank Egil
14/12/15, 19:50
Har lest ut feilkodar, ingen kodar lagra.

sekse
14/12/15, 20:05
Har lest ut feilkodar, ingen kodar lagra.

Med VIDA? Hos Volvo?

aarnes
15/12/15, 22:24
Det har jeg også på min V70 2007 med ABL.
Men den forsvinner etter 0,5sekund. Har du uoriginale/billigpærer montert? Feilmeldingen dukket nemlig opp hos meg etter at jeg byttet pærer.
Ingenting feil, ingen feilkoder på HCM heller.

Frank Egil
20/12/15, 18:43
Har uoriginale pærer, men det er philips. Det er 2 år sidan eg skifta dei, feilmeldinga kom tidleg i desember.

Det er ingen kommunikasjom mellom CEM og HCM.Det er heller ikkje kommunikasjon med radio, men den virkar som den skal.
På onsdag forrige veke begynte DSTC lampa å lyse samtidig, litt og frå så feilen er ikkje konstant.

Har sjekka alle sikringar - alle er i orden, kva er vanlegast årsak til at det ikkje kommunikasjon?

Frank Egil
20/12/15, 19:23
Nei, ikkje med vida. Lånte meg ein feilkodelesar, då Volvo ikkje hadde tid. iCarsoft heiter feilkode lesaren eg lånte.

Kenut88
20/12/15, 21:33
Les ut feilkoder med Vida. Mange universale lesere som ikke klarer å lese alle feilkodene på Volvo.

Frank Egil
23/12/15, 00:16
Får ut feilkode CEM-1A67, HCM signal missing. Melding kombiinstrument "strålkastarfel service erfordras" ABL lyktene svingar ikkje med rattutslaget og knappen til å slå av på ABL blinkar heile tida - nokon som har hatt fått løyst liknande problem?

Svirre
23/12/15, 02:40
Jeg ville få sjekket opp kontaktrulla under rattet (SAS). Denne blir jo slitt over tid, og gir signaler som fungerer sammen med mange forskjellige komponenter. Siden du nevner at DSTC ikonet dukker opp av og til, og det mangler signal til svinglampene, så mistenker jeg den.
Sjekkes ved å se på gradene som parameter. Der ser du om den "henger seg opp" under bruk.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

Frank Egil
25/12/15, 09:01
Takkar for tips, skal få sjekka dette ut:)

aarnes
25/12/15, 23:40
VIDA sier følgende om feilkoden CEM-1A67:

Felorsak
-Spänningsmatning till styrenhet huvudstrålkastare (HCM) saknas.
-Avbrott på jordledningen till styrenhet huvudstrålkastare (HCM).
-Kontaktresistans i anslutningar.
-Avbrott på CAN-ledningar till styrenhet huvudstrålkastare (HCM).
-Styrenhet huvudstrålkastare (HCM) inte avsedd för denna bil, till exempel begagnad styrenhet med annan mjukvara/hårdvara.
Tips:
Om flera felkoder för kommunikationsfel med andra styrenheter i höghastighetsnätet är lagrade i central elektronikstyrenhet (CEM), tyder detta på något gemensamt fel i CAN-nätet (se kopplingsschema).

Signal saknas
Kontroll av spänningsmatinng och jord
Kontrollera att säkringen för styrenheten är hel.

Kontrollera spänningsmatning och jordpunkt till styrenhet huvudstrålkastare (HCM).

Jeg tror ikke det er SAS som er problemet her - siden CEM ikke får kontakt med HCM i det hele tatt.
i VIDA ville du fått egen feilkode på HCM om det var manglende signaler fra SAS.
Jeg er usikker på om det er egen sikring - men sjekk isåfall om det finnes - både i motorrom og i kupè.
Kan også være at styreenheten har dårlig kontakt eller rett og slett har tatt kvelden.

Edit:
HCM ligger under venstre framstol.
Ifg. VIDA må den demonteres for å komme til HCM. Hvis du skal demontere stol, husk å koble fra batteriet først for å unngå feilmeldinger.
Ta bort plastdeksler i front og bak stolen - under de sitter det 4x M10 bolter som må skrus ut.

5353

Frank Egil
26/12/15, 07:05
Mange takk for eit veldig forklarande og detaljert innspel.
Skal få sjekka jordings punkt og straumforsyning i fyrste omgang

Frank Egil
04/01/16, 21:12
Har målt at HCM har både 12v og jord.

Når eg skal kontrollere CAN ledningar, utførast på same måte som "vanlege" ledningar?

Om eg får tak i ein brukt HCM module med same delenr og års modell, er det berre å plugge den i - så virkar alt? Eller blir det "plug and pray"....

FroBe
04/01/16, 21:42
Måler du med voltmeter på CAN-lederne så skal de ha 2-4V spenning mot jord.
Måler man med motstandsmåling uten batterispenning så skal motstanden mellom lederne være 50-70 ohm.

5387
http://www.esd-electronics-usa.com/CAN-Bus-Troubleshooting-Guide.html

Frank Egil
24/01/17, 22:43
Køyrde ei stund med feilmeldinga "Strålkastarfel service erfordras" plutsleg ein dag forsvant feilmeldinga når bilen vart varm, når bilen vart kald igjen kom feilmeldinga att.

Då opna eg HCM modulen som ligg under førarsetet og tok ut printkortet - kopla HCM til bilen og starta opp motoren. Då kom feilmeldinga att, mens motoren gjekk tok eg varmluftpistolen og varma printkortet passeleg varmt - då forsvant meldinga.

Kjøpte meg ein brukt HCM frå ein hoggar kopla til, feilmeldinga er no vekke.

Konklusjon HCM defekt. Utruleg godt å køyra bil utan feilmeldingar:)

locked
25/01/17, 13:14
Køyrde ei stund med feilmeldinga "Strålkastarfel service erfordras" plutsleg ein dag forsvant feilmeldinga når bilen vart varm, når bilen vart kald igjen kom feilmeldinga att.

Då opna eg HCM modulen som ligg under førarsetet og tok ut printkortet - kopla HCM til bilen og starta opp motoren. Då kom feilmeldinga att, mens motoren gjekk tok eg varmluftpistolen og varma printkortet passeleg varmt - då forsvant meldinga.

Kjøpte meg ein brukt HCM frå ein hoggar kopla til, feilmeldinga er no vekke.

Konklusjon HCM defekt. Utruleg godt å køyra bil utan feilmeldingar:)
Nyttig med slike tilbakemeldingar :-)