PDA

Vis full versjon : RTI v70 2005 modell



sandal
30/11/15, 00:36
Har RTI i bilen min.. det står på skjermen at den trenger en volvo rengjøring greie.. noen som vet ka som e gale kor mye den koster evt?

og e det noe tøffe triks med den? har klart en gang og trykk innpå noe greier då fikk eg opp noe info over bilen og sånt.. men husker jo aldri ka eg trykte på.. :D

sekse
30/11/15, 01:34
Kan få rensa laseren men ofte er den rett og slett utslitt.

Bilradiospesialisten kan bytte den for typ 1500,-.


Sent from my iPhone using Tapatalk

vol760
30/11/15, 19:23
Trur prosedyren er noko slikt: Skru på tenning, trykk back - enter - back, mens skjermen er på vei opp. Søk gjerne på RTI hidden menu på google ell.

mister j
03/12/15, 16:49
Volvo har en egen renseplate til disse.
Den følger med når du kjøper nye kart.
Da det sikkert ikke så aktuelt å kjøpe nye kart til denne, så foreslår at du spør om det er noen her på forumet som har en du kan låne.
Sikkert noen som ikke bor så langt i fra deg som har:)

sandal
06/12/15, 18:23
Ka e prisen for et kart då?

holter
06/12/15, 19:02
Rense plater får du kjøpt på teknik magasinet -claes olson og elkjøp f.eks -kart kjøpt på volvo koster mye , tror det kostet 2700 til min og kjøpte et helt annet sted til 350 kr . Men siden du bare skal rense koster en plate sånn 50-100 kr .Men åpner du spilleren kan det hende du kommer til laseren og får renset den med en qtips og sprit , åpnet på flere stereo -dvd spillere til hjemmebruk , er laser utslitt noe dem kan bli må den byttes .Men har du et volvo verksted rundt der du bor kan dem vel ikke være mer vanskelig en at dem kjører en runde med renseplate for deg uten at du trenger og betale en formue for det eller kjøpe kart samtidig .