PDA

Vis full versjon : Tetting av plate hjelpeaksel, veivaksel framkant?



lasse940
03/07/10, 21:45
Som topic sier lurer jeg på hva som brukes som tetting på dekslet mot blokka, ser det har vært noe form for tetting der før, noe gulaktig veldig sprøtt og faller av i små flak.
Har vært inne på mekonomen men ikke funnet noe pakning til det dekslet der! noen som aner om det trengs noe form for tetting der??

GeTReibeAktienGesellschaf
03/07/10, 22:12
Er en pakning der, men er mulig mekonomen ikke selger denne.

rogern
03/07/10, 22:12
skjønner ikke helt hvor du mener jeg. framkant av blokk, veivaksel, hjelpeaksel?
tenker du på pakningen mellom det aludekselet som simeringene sitter i?

lasse940
03/07/10, 22:17
skjønner ikke helt hvor du mener jeg. framkant av blokk, veivaksel, hjelpeaksel?
tenker du på pakningen mellom det aludekselet som simeringene sitter i?
Jepp den jeg tenker på ja!

lasse940
03/07/10, 22:19
Er en pakning der, men er mulig mekonomen ikke selger denne.
Har legt merke til at det er utrolig mange motorpakninger mekonomen ikke har i norge men som de har i sverige men den pakningen finnes ikke i sverige heller, får kjøpe fra volvo da!

rogern
03/07/10, 22:23
har aldri hatt noe problemer med og få tak i pakninger til mine motorer.
mulig mekonomen er litt "late"?

pedersens racing har komplette pakningsett. har handla ett par sett fra de tidligere.

lasse940
03/07/10, 22:33
har aldri hatt noe problemer med og få tak i pakninger til mine motorer.
mulig mekonomen er litt "late"?

pedersens racing har komplette pakningsett. har handla ett par sett fra de tidligere.
Har akuratt byttet de pakningene jeg trenger kam, hjelpeaksel og veivaksel, hadde egentlig tenkt å montere inn ny turbo da allt er handlet inn og på vei i posten, så unga og kjerringa blir sendt på ferie en uke til kr.sand mens jeg skal skru bil:D
Så har ikke penger til å punge ut 1000,- for pakningsett nå.

Volvo144
04/07/10, 09:02
Hvorfor kjøper folk deler til disse bilene / motorene på mekonomen...?? De aller fleste delene jeg har sjekket er billigere på Volvo...

ChrML
04/07/10, 09:56
Hvorfor kjøper folk deler til disse bilene / motorene på mekonomen...?? De aller fleste delene jeg har sjekket er billigere på Volvo...
Ja, lurer litt på det samme. Ikke noe problem å kjøpe denne pakningen hos Volvo eller. Alternativet er å kjøpe pakning på tube å bruke det, er det som er brukt bak dekslet i bakkant originalt.

TeamBørnOut
04/07/10, 10:01
Må ha pakning. eller noe som bygger ut litt

TeamBørnOut
04/07/10, 10:18
gjorde dette for noen timer siden på motoren til 66n.
grunnen til at man må ha pakning er fordi akselen vil stå i klem uten. går sikkert å løse. men lettere å montere pakning :D
pakningen fulgte med bunnsettet fra pedersen.

Torra
05/07/10, 11:40
Opplevde det samme som TBO her, pakningsmasse gjør at hjelpeakselen står bom fast. Så må nok ha en pakning der. Jeg betalte 84kr for den på Volvo.

lasse940
06/07/10, 05:08
kjøpte den papir pakningen hos volvo i går 86 kr. 3 timers leveringstid ;)