PDA

Vis full versjon : Erfaringer med Kinugawa TD04HL-20T?



Testflyver
22/11/15, 18:11
Er det noen der ute som har denne under panseret`? Erfaringe?

http://www.ebay.com/itm/Kinugawa-Turbo-Billet-CHRA-Upgrade-Kit-VOLVO-T5-850-S60-S70-V70-TD04HL-20T-350HP-/272040613196?hash=item3f56e2554c:g:FTMAAOxyXDhSoe0 b&vxp=mtr

V0LVOT5
06/01/16, 17:02
Jepp, har kjørt 5000km med den og har ikke hatt noe problem sålangt. Har desverre ikke fått justert opp trykket og fått prøvd den skikkelig ennå da det krever en god tune. Veldig enkelt og greit å montere eksos siden på, bare pass på at du får riktig vridning og at bladene ikke skraper alt for mye på huset. Ta vare på din gamle "wastegateklokke" fordi denne store svarte klumpen som følger med vart det altfor trangt til å ha der. Jeg flyttet over den som var på gamle turboen, ingen problemer. Jeg tror dette er den største turboen du kan ha isammen med td04 eksos husene, noe større må du over på større eksoshus visst jeg ikke tar helt feil.

mrstfu
06/01/16, 17:33
Regler for bruk av VCCN Forum, kapittel 3: Ordensregler:




§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.


http://forum.vccn.no/showthread.php?5-Regler-for-bruk-av-VCCN-Forum

Jimmen
15/01/16, 11:37
Jepp, har kjørt 5000km med den og har ikke hatt noe problem sålangt. Har desverre ikke fått justert opp trykket og fått prøvd den skikkelig ennå da det krever en god tune. Veldig enkelt og greit å montere eksos siden på, bare pass på at du får riktig vridning og at bladene ikke skraper alt for mye på huset. Ta vare på din gamle "wastegateklokke" fordi denne store svarte klumpen som følger med vart det altfor trangt til å ha der. Jeg flyttet over den som var på gamle turboen, ingen problemer. Jeg tror dette er den største turboen du kan ha isammen med td04 eksos husene, noe større må du over på større eksoshus visst jeg ikke tar helt feil.

Hvilken motor har du denne på?
Få høre resten av oppsettet samt når ladetrykket ditt starter da.

Pipen
19/01/16, 12:00
Skal prøve en TD05H-16g denne sesongen. Har lest litt på utenlandske foeum. Det virker som at gjennomsnittet er fornøyd med dem.

ArneR
27/01/16, 00:26
Flyttet til en mer passende kategori