PDA

Vis full versjon : Dab radio viser ikke navnet på sangene som spilles



hsyvers
14/11/15, 18:08
Hei dere
Min 2011 modell V70 D3 har DAB radio, men den viser ikke tittelen på sangene som blir spilt.
Er det riktig på denne varianten?

holter
14/11/15, 18:33
Har du sett i meny til radio om du har det valget ? på min kan jeg velge om den skal vise eller ikke .

hsyvers
15/11/15, 17:21
Hva skal det stå i menyen?? PTY??

Mastodon
15/11/15, 20:27
Prøv å trykke * (Stjerne) tasten (INFO) på i det numeriske tastaturet. Den tasten skal veksle i mellom visningsalternativer i displayet.
Den gjør i allefall det på min XC60 2011..

holter
15/11/15, 20:29
Glem mitt første svar -for sjekket når jeg brukte bilen i dag og den viser kun på fm -cd -aux valget tittel på sangene som blir spilt - trodde egentlig den sto på dab men den sto på fm , gikk inn i meny for og se om det gikk og forandre på dab men fant ingenting så da går det kanskje ikke - ellers står nok det i boka til bilen også er jo omtrent et leksikon som følger med :)

holter
15/11/15, 20:40
Viser din tittel på dab ? og får du dab + ? har dab 1 og 2 på min men ikke så sikker på om noe av det er dab pluss , syns vel egentlig dab fungerer noe dårlig -mister signal stadig vekk og hva den tar imot er ganske tilfeldig . Omtrent som bliss som ikke tåler regn eller tåke :)

hsyvers
17/11/15, 21:30
Hei igjen
Jeg har Dab+ ja men som sagt så viser den ikke sangene i displayet.
Det gjør derimot min sony Dab+ som jeg har i en annen bil.
se bilde i vedlegg

holter
17/11/15, 23:15
Tenkte på om mastodon fikk tittel i displayet når han trykket * info men kan vi jo prøve selv om det hjelper . Har egentlig ikke lest boken til min enda så kan jo stå info der også :)

SagaPer
17/11/15, 23:17
Hei igjen
Jeg har Dab+ ja men som sagt så viser den ikke sangene i displayet.
Det gjør derimot min sony Dab+ som jeg har i en annen bil.
se bilde i vedlegg

Denne radioversjonen står i V70/XC70/S80 2007-2011 og viser ikke annet enn navn på radiostasjon, PTY (type kanal) og DAB-blokk (område, eks Møre/Trøndelag).

Har du installert iPod / USB opsjon i bilen (som jeg har) så vil avspilling fra USB (mP3-filer) og fra iPod vise artist og melodi i radiodisplay.

hsyvers
20/11/15, 15:21
Supert svar. Var akkurat dette jeg lurte på.


Denne radioversjonen står i V70/XC70/S80 2007-2011 og viser ikke annet enn navn på radiostasjon, PTY (type kanal) og DAB-blokk (område, eks Møre/Trøndelag).

Har du installert iPod / USB opsjon i bilen (som jeg har) så vil avspilling fra USB (mP3-filer) og fra iPod vise artist og melodi i radiodisplay.