PDA

Vis full versjon : godkjennningspapirer fra volvo norge



johnjo
11/11/15, 12:19
hei.er det noen som har godkjenningspapirer fra volvo norge?bror min var på eu-kontroll og han fikk feil på ulovig modifisering av motor.bilen hans er orginal 850 2.0L T5,men er satt inn en 2.3L T5 motor og nå må han godkjenne den i vognkortet.jeg har prøvd og pratet med volvo norge sjøl men di kunne ikke hjelpe meg.
jeg var på biltilsynet i dag for å prøve uten di papirene fra volvo norge,men det gikk ikke.så er det noen som har di papirene?

mvh john

Svirre
11/11/15, 12:25
Er ikke det bare et dokument som det står at den og den bilen ble levert med den og den motoren, med de forskjellige kravene som stilles ved en 2.3l kontra en 2.0l? Tror det er noe din lokale Volvo forhandler skal ha tilgang til.

johnjo
11/11/15, 13:50
Er ikke det bare et dokument som det står at den og den bilen ble levert med den og den motoren, med de forskjellige kravene som stilles ved en 2.3l kontra en 2.0l? Tror det er noe din lokale Volvo forhandler skal ha tilgang til.

ett sånt skriv hadde jeg med fra min lokale volvoforhandler ja,men det skrivet var ikke bra nok mente dom,jeg måtte ha ett skriv fra sjølve volvo norge for at jeg skulle få det godkjent.tydligvis så er ikke lokale volvoforhandler bra nok.

Svirre
11/11/15, 13:59
Skjønner ikke hvorfor. En volvoforhandler/verksted sitter jo på de opplysningene som VCN sitter på...men nå er BT kjent for å være vrange.

Tips: ta kontakt med ombygingsgruppa på Rud i Bærum (BT avd. Rud). De kan nok være litt mer medgjørlige.
Evt. ta kontakt med Jahn på SCSTYLING. Han har bygget om en rekke biler i sin tid. Tlf. 452 15 111.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

johnjo
11/11/15, 14:38
Skjønner ikke hvorfor. En volvoforhandler/verksted sitter jo på de opplysningene som VCN sitter på...men nå er BT kjent for å være vrange.

Tips: ta kontakt med ombygingsgruppa på Rud i Bærum (BT avd. Rud). De kan nok være litt mer medgjørlige.
Evt. ta kontakt med Jahn på SCSTYLING. Han har bygget om en rekke biler i sin tid. Tlf. 452 15 111.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

de kan være vrange ja..skal prøve å få ta kontakt med de..takk for svar:)

Holck
23/01/16, 22:30
Hvordan gikk det med denne saken?

johnjo
27/01/16, 18:59
det gikk ikke bra,men de sa jeg kunne dra til risløkka i oslo.da skulle få det godkjent

Lasse R
27/01/16, 19:09
Ta kontakt med ombyggingsgruppa på Risløkka. De kan nok svare på det du lurer på :)