PDA

Vis full versjon : Hvilket delenr på tannstang?



haukauge
01/11/15, 16:17
Jeg må bytte tannstang ilflg mekanikeren men forstår det slik at det er flere typer? Gjelder en 01 V70 2.0T.

Krøp under bilen med lykt og speil for å se om jeg fant nr på tannstangen. I min iver for å få lappen lesbar sprutet jeg litt quickleen på den og da forsvant skriften...:( Ser at det er stemplet SMI i godset og et langt nr som slutter på 00015. Er det mulig å finne rett del før den skal demonteres?

haukauge
02/11/15, 11:08
Nå har jeg funnet ut at denne ble levert med og står nok ennå med dette delenr: 8638614. Vet noen om jeg må ha akkurat det nr for å slippe ombygging til ZF eller er det flere nr som kan gå om en annen?

bresno
06/11/15, 20:32
Nå har jeg funnet ut at denne ble levert med og står nok ennå med dette delenr: 8638614. Vet noen om jeg må ha akkurat det nr for å slippe ombygging til ZF eller er det flere nr som kan gå om en annen?

Har en tannstang som ble kjøpt fra USA til 2004 mod men den passet ikke. Jeg fikk ikke justert hjulstillingen for den er bredere en den som er på min bil. skal sende deg bilder og mål hvis det er ønskelig. selges billig..

haukauge
06/11/15, 20:37
Jeg har en på vei nå som visstnok skal passe, ellers takk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

locked
07/11/15, 11:06
Har en tannstang som ble kjøpt fra USA til 2004 mod men den passet ikke. Jeg fikk ikke justert hjulstillingen for den er bredere en den som er på min bil. skal sende deg bilder og mål hvis det er ønskelig. selges billig..
Passa sikkert til S80, den er jo en 8-10cm breiare enn S60/V70