PDA

Vis full versjon : Kjøpe divers deler - hvor?



MikaelJ
25/10/15, 12:48
Trenger diverse smådeler til v70 2,5 98. Hvilke nettbutikker anbefales? Hvordan er det med IpdUSA for eksempel?

Tonytic
25/10/15, 15:43
sjekka bcb.no eller scstyling.no ? bcb har jo en del ipd deler i sortemanget sitt.

gswede
25/10/15, 17:16
www.fcpeuro.com

MikaelJ
25/10/15, 17:55
Takk for tips!


Sent from my iPhone using Tapatalk

dag otto
25/10/15, 18:51
Har gode erfaringer med bcb. De leverer raskt og har meget god service. Eurodel synes jeg også er en veldig god nettbutikk. De har godt utvalg og man får opp merke på fabrikanten av hver del. Veldig kjekt hvis man vil ha fra en bestemt fabrikant. Feks har jeg kjøpt støtdempere fra eurodel fordi jeg kan da velge hvilken leverandør (feks sachs eller boge). Bestiller man fra feks skruvat får man støtdempere fra optimal. Det er et billigmerke og jeg har ikke gode erfaringer med de. Synes derfor det er greit å kunne velge en spesifikk leverandør så man vet hva man får.
Skruvat har jeg veldig blandede erfaringer med. Lagerstatusen stemmer ofte ikke og leveransetiden kan være fra 2-14 dager. Men det skal sies at de har endel bra deler til en ganske god pris.
Fcp og ipd er begge veldig gode butikker med mye bra deler. Synes fcp er hakket bedre på spesielle deler som mindre pakninger og spesielle deler.

Rcar
25/10/15, 21:38
Kommer jo helt ann på hva du skal ha...
Om det er nytt eller brukt !?!
Men et eksempel er jo markedsplassen på VCCN....
Et annet alternativ er FINN.NO
- f.eks her er min FINN annonse; http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63271526&searchclickthrough=true&searchQuery=850+t5r

Vh
Rcar