Vis full versjon : Xenon V70
Hei!
Skulle spare noen kr og bytte xenonpærer selv. Bestilte pærer på nett(Philips), satte i pærene og tut og kjør. Problemet nå er at lyset er svakt, eller mer feilstilt. Det lyser liksom rett ned i bakken foran bilen. Noen som har peil på hvorfor, og hvordan jeg fikser det?
Fant en tråd hvor en annen kar hadde samme problem, med automatisk høyderegulering som hadde klikka. Kanskje samme problem her? Noen som har tips til fiks?
Har du av reflektorene -lampene hvor det sitter mothaker rundt hele åpningen der du setter pæren inn i reflektor ? har du sjekket så pæra sitter riktig sentrert -for med en pigg bøyd innover om du har den typen lampe så sitter pæra feil -hadde det på en 04 v70 .
Har du av reflektorene -lampene hvor det sitter mothaker rundt hele åpningen der du setter pæren inn i reflektor ? har du sjekket så pæra sitter riktig sentrert -for med en pigg bøyd innover om du har den typen lampe så sitter pæra feil -hadde det på en 04 v70 .
Men om pæra satt feil hadde jeg vel ikke fått lukket klemma som holder pæra fast? Kunne kanskje skjedd på én side, men har vanskelig for å tro at det er likt på begge sider. Skal selvsagt ta en titt ;)
Den typen reflektor jeg mener har ikke klemmer - der er det piggene som holder pæren -det er xenon pærer med balasten bak på pæra -så da har du ikke den type reflektor og det skal du være glad for ,dem er ikke enkle og skifte på :) Da tror jeg mer på høyderegulering om det er slik på begge sider .
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.