PDA

Vis full versjon : T3T4 70/84 turbo på 230fk



stiank
02/07/10, 22:10
hei,

har lest litt rundt om på forumet ang turbo til 230fk, har kommet frem til at dette er en grei turbo, men vil gjerne være sikker derfor spør jeg før jeg kjøper noe :)

er dette en grei turbo til et 300 hk oppsett? http://ksr.as/product_info.php?cPath=487_21&products_id=188

blir brukt sammen med 558 dyser, 3" LMM, ecomax og JT 3"

chip blir byttet senere :)

noen som har noen formeninger om hvordan dette vil fungere? eller ikke fungere ? :P

TeamBørnOut
02/07/10, 22:50
dette er ikke mye avangsert trimming.. få en moderator til å flytte tråden. kjøp deg en chip til å begynne med. det er alltid lurt.

stiank
02/07/10, 23:16
Avansert trimming:
Diskusjoner som angår avansert trimming. Altså ting utenom det vanlige chip, filter og eksos.

men mulig jeg har missforstått :P hadde da satt pris på om en moderator hadde flyttet tråden til en plass der den hører hjemme :)



spesialchip kommer fortløpende, har ingen planer om å peise på med noe særlig trykk i starten heller. men er jeg helt på jordet når det gjelder turbo til denne motoren ?

TeamBørnOut
02/07/10, 23:19
å bytte turbo er helt normalt når man trimmer, bare volvo folk som ikke liker å bruke penger på akkurat det :P burde stått turbo der også :)
den turbon fungerer nok fint til et slikt oppsett.