PDA

Vis full versjon : Parkering/Motorvarmer Service Erfordras



Eu-Lars
05/10/15, 14:11
Har en S60, 1.6 DRIVE som viser service erfordras, starter ikke, ikke en lyd. Hva slags service er det snakk om, og kan man gjøre dette selv? Har nullstilt systemet, feilen kommer tilbake.

Nå har jeg sjekke på Volvo, de kobla opp dataen, finner ikke komponent feil etter å ha sletta feilkodene, så de må trologvis demontere å søke på gammelmåten..... Er det noen tips å få her innne?? Om hva dette kan være

MadAss
05/10/15, 15:42
Det betyr at dieselvarmeren din har en feil og har lagret en eller flere feilkoder.
Hva feilen er, må feilsøkes med diagnoseutstyr.

Forøvrig er denne postet i feil underforum.

Eu-Lars
06/10/15, 10:44
Det betyr at dieselvarmeren din har en feil og har lagret en eller flere feilkoder.
Hva feilen er, må feilsøkes med diagnoseutstyr.

Forøvrig er denne postet i feil underforum.

Vet ikke helt hvor jeg evt skulle ha lagt det inn om dette er feil underforum, ser bare at andre legger inn diverse spørsmål her

mrstfu
06/10/15, 12:11
Du er på feil S60-forumet, dette er for første generasjon S60 og biler på samme platform.

Flyttes til riktig underforum.

Eu-Lars
06/10/15, 12:17
Du er på feil S60-forumet, dette er for første generasjon S60 og biler på samme platform.

Flyttes til riktig underforum.

Takk skal du ha, skal se litt nøyere på hvor jeg legger inn neste gang :-)

holter
06/10/15, 17:35
Kan være full av sot -ikke uvanlig det på parkvarmere til dieselbiler om det er det du har . Da må den åpnes og renses -ligger div videoer på youtube om rep av parkvarmer ,men skal jo ha litt kunskap for og starte med noe slikt . Ellers er elektrodiesel et firma som er proff på parkvarmere og til mye hyggeligere priser en bilia .

Taggen
07/10/15, 12:10
Akkurat det samme som min er.
Kanskje det kan være glødepluggen som på min.

http://forum.vccn.no/showthread.php?71293-Gl%C3%B8deplugg-V70-2010-mod