PDA

Vis full versjon : Koblet opp formotstand til dyser, da dukket det opp en mystisk kabel



Veslegilli
02/07/10, 17:16
Skulle som sagt koble opp formotstand å da dukket det plutselig opp en kabel som det virket som at var "teipa" innat hovedkabelen til dysene som går til hjernen, den var tynn å var grønn/rød, har koblet opp motstanden å det funker normalt virker det som, men hva er det til? er på 95mod 940 ledningsnett til B230FB motor

locked
02/07/10, 17:42
ac kompressor

Teebob
03/07/10, 13:28
Hehe, den har jeg lurt på flere ganger og.. Har den på alle bilene, men aldri sett den tilkoblet noe sted...
Men, har aldri hatt en volvo med ac heller..

ChrML
03/07/10, 20:02
Den er til AC, ja. Fant ut etterpå at akkurat denne lå klar etter jeg bygde om til AC på bilen min og hadde lagt opp en ny en til den.

Veslegilli
10/07/10, 22:30
Har kikka litt nærmere å den er helt grønn, det virker som at den går videre bort til tomgangsregulatoren, kan dette stemme? For jeg får opp feil kode at den ikke er koblet til. Vil dere tro at den skal settes sammen me den kablen som går inn til hjerne. Som splitter seg til en til hver dyse, det ser ut Som at den gikk innom der tidligere helt til jeg klipte den.....