PDA

Vis full versjon : Ny Volvo feilkodeleser på Biltema?



Torsen67
01/10/15, 12:59
Noe å ha?: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Feilkodeleser-VOLVO-2000036593/

holter
01/10/15, 14:06
Ja den gir om ikke annet litt svar om hva som kan vær feil -så vil si at det er bedre en ingen feilkodeleser og grei og ha når en skrur selv og kjenner til volvo sine feil og svakheter . Pluss at den sletter feilkoder og servicelampe for dem som ikke gidder og knote med tenning og trippteller for og slette servicelampe. Har ikke prøvd en slik selv -men vet om andre og ikke hørt noe negativt om den gamle leseren fra biltema.Så det er bare og kjøpe en og teste.Men om du har tenkt og ha volvo en stund- selv med alle feil du har hatt så finnes det andre alternativer som koster litt mer men er veldig mye bedre og som gir litt mer en et hint om feil .

FroBe
01/10/15, 15:45
Denne feilkodeleseren kan gjøre det samme som man kan få til med en Blåtann OBD-adapter og en app på mobilen.
Har man en moderne mobil fra før så koster denne løsningen ikke mange hundrelappene.

Jeg har dette alltid med meg i bilen, og det kan være greit også hjemme når jeg ikke gidder koble til med VIDA for å slette en feilkode.

Stig-Arne
01/10/15, 15:58
Ganske ubrukelig uansett for oss med nyere biler fra 2009 og oppover.. forutenom motorkoder da..
Samme pris for VIDA uansett