PDA

Vis full versjon : Forhåndsbetalt for S60 frontfanger på finn.no - deretter ikke kontakt med selger

fresh
21/09/15, 22:26
Hei godtfolk!

Jeg forhåndsbetalte for en Volvo S60 frontfanger som lå til salgs på finn.no, og ble lovet av selger at han skulle sende den så fort pengene var på konto. Pengene ble overført samme kveld, den 11/09. Siden har jeg ikke fått svar på e-post, og han tar heller ikke tlf.

Her er finn-annonsen: http://www.finn.no/finn/object?finnkode=61805227&folderId=2616958

Er det noen her som tilfeldigvis kjenner vedkommende? Litt frustrerende hvis en voksen mann gjør seg til kjeltring for fattige 850 norske kroner.

Mvh
Tore

Lasse R
22/09/15, 08:21
Kjedelig..

Får håpe det løser seg for deg

Tommen
22/09/15, 09:17
Fra finn.no ;)

Jeg tror jeg er blitt svindlet. Hva gjør jeg?

Kontakt annonsøren/kjøperen og prøv å finne en løsning sammen.

Hvis du ikke får kontakt eller dere ikke blir enige, bør du anmelde saken til politiet så fort som mulig.

Vi hjelper politiet med etterforskningen og kan eventuelt utestenge annonsør/kjøper fra FINN hvis du eller politiet sender anmeldelsenummeret til sikkerhet@finn.no.

Vi trenger mest mulig informasjon, send oss gjerne:
•FINNkoden til annonsen
•Navn, telefonnummer og e-post til annonsør/kjøper

Morgis
22/09/15, 12:40
hvorfor bruker man ikke Finn betalingsgaranti ?
FInn florerer av svindel, gjort i mange år.

fresh
22/09/15, 15:44
hvorfor bruker man ikke Finn betalingsgaranti ?
FInn florerer av svindel, gjort i mange år.
Fordi det gikk litt fort i svingene.

Skal sende han en melding og la han få bestemme selv om han ønsker å få en anmeldelse mot seg eller ei.

fresh
22/09/15, 15:57
De har visst fått inn en klage til på denne mannen tidligere denne mnd, så da ser jeg på de pengene som tapt. Leverer allikevel anmeldelse i morgen.

Petter
24/09/15, 12:43
Jeg har en nedpusset R-design front du kan få billig om det er intr istedet?

fresh
28/09/15, 22:05
Det kan være interessant. Pris og tilstand?