PDA

Vis full versjon : Ryggelys v70 01.



bimbim
19/09/15, 09:31
Hei.
Har en v70 01 som er importert fra tyskland.
Lurer litt ang ryggelyset på den. Før på min er det bare 1 ryggelys. Gikk igjennon EU uten feil. En kompis av meg har en 04 med bare et ryggelys. Begge har på samme side. Det er og en importbil.
Er det slik at importbilene bare kommer med et ryggelys? Ser jo mange her i byen og di har 2. Kompisen min sin bil har ikke engang strøm bak til lyset. Ringte volvo og der var det blandet svar ut fra hva det skal være. har jo mine tvil på at di som tar eu sjekker om det er import eller ikke. Så er det noen her inne som kan gi et godt svar.

FroBe
19/09/15, 11:53
Jeg kan ikke svare på hvordan det er med V70N importert fra Tyskland, men min som har blitt importert fra USA har to ryggelys.

TommyG
19/09/15, 19:38
Jeg hadde en xc70 05 som var importert fra Tyskland. Den hadde ryggelys på begge sider. Høres rart ut at det kun er ryggelys på ene siden.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

bimbim
19/09/15, 20:43
Ja syns og det er veldig rart. Man skulle jo tro at det kom opp feilmelding i displayet når et lys var ute av drift. Slik det gjør på alle andre pære. Men ingen ting på min. Å når den 04modellen i tillegg ikke har strøm til pæra. Rare greier.

TommyG
19/09/15, 21:02
Det er ikke can-bus til ryggelys, så det vil ikke komme feilmelding om noen av dem ikke virker

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk