PDA

Vis full versjon : Hei! Eg trenger hjelp snarast mulig! b230a motorbytte b230fk LH 2.4 lednings nett etc



Bernt Øigjord Sekse
17/09/15, 21:19
No har eg sett øve motor, kobla opp nytt lednings nett, hjernar, bensin rele, nytt armatur og pumpa under bilen, flytta fordelar og tatt oljepumpe staget ifrå a-motoren øve på fk,n slik at fordelaren funkar, lmm på turbo sio, dysemotstand, ny tennings modul, satt i ecomax chip i bensinhjernen(slik at den originale chippen med startsperr ikkje skal skapa noko tull) etc.

Men eg får ikkje straum på fordelaren ifrå koilen, da er straum på koilen, men da kjem ikkje straum anart enn i sekundet eg vrir på tenningo og da sekundet når eg vrir av tenningo.. Nokon som veit kva detta kan vera årsak av? Må eg bytta koilen og, kanskje?
Er forresten ein 86mod 240 b230a originalt, som no snart vert ein 95mod b230fk.

Daruu
17/09/15, 21:44
Hvor har du strøm ifra til coilen? Og hvor har du koblet inn den ledningen fra LH 2.4 som skal ha tenningsstrøm?

Det går ann å koble den som skal ha tenningsstrøm på ett sted som ikke har strøm når du vrir på starter'n, men har strøm når du setter på tenninga, feks lys. Been there, done that :p

Bernt Øigjord Sekse
18/09/15, 13:50
Den får straum ifrå ein blå ledning som gjeng inn i bilen, og den andre ledningen ifrå Lh2.4 er dratt til startaren meinar eg å ha gjort :-)