PDA

Vis full versjon : Vanskelig å låse V70N



degocostly
05/09/15, 17:10
I det siste har det vært vanskelig å låse bilen min. Har byttet batteri i fjernkontroll, brukt den andre fjernkontrollen men jeg må liksom sikte midt på frontruta for å låse den lett. Å få bilen til å låse opp er ikke noe problem. Har ikke sjekket feilkoder, ser ikke for meg at det er noen heller siden det tross alt fungerer.. Er det noen som har hatt samme problemet? Bilen er en 2005 V70

holter
05/09/15, 20:36
Hadde samme prob på en v70 -06 .. skiftet batteri i begge fjernkontroller uten at det ble bedre - reiste på billia for og sjekke -dem satte i nye batterier og det virket perfekt .. så da var mest sannsynlig ikke det nye jeg kjøpte på en matbutikk så bra . kan sikkert være flere årsaker til at det ikke virker også -så bare et tips . På min gikk det enkelt og låse igjen men ikke opp.

degocostly
06/09/15, 00:51
Hmm, jeg kan jo prøve å bytte til dyrere batteri da, selv om jeg er litt i tvil [emoji23] men takk for svar

Jimmen
06/09/15, 21:16
Batteri har faktisk en utgår dato.. selv om det er strøm på det :p

Nero
06/09/15, 21:24
Min far har motsatt problem med en nesten ny original fjernkontroll på en 03mod V70.
Den låser greit men vil nesten ikke låse opp igjen, må helt innpå bilen og gjerne trykke 10ganger før det skjer noe :confused:

degocostly
06/09/15, 21:34
Nøyaktig slik hos meg også, bare motsatt som du sier. Splitter nye batterier i begge fjernkontrollene. Ble slik plutselig i sommer