PDA

Vis full versjon : Bestille ny nøkkel nr 2 på ebay?



Marken
19/08/15, 05:34
Kan jeg bestille nøkkel via ebay? Hva må jeg se etter? Frekvens, serienummer på nøkkel??
Eller er det noen andre som har forslag til en billig måte for å få en til nøkkel? Er 5 knapper på min, uten infoknapp..

MadAss
19/08/15, 16:43
Er forskjellige frekvenser i forskjellige land, så dette må stemme. Nøkkelen må også være ny, ikke brukt.

peodudn
20/08/15, 12:19
Kjøp en rånøkkel og få den slipt her i norge. De sliper på nummer evt kopiere orginalen

FroBe
27/08/15, 09:52
Om du kjøper en brukt nøkkel/fjernkontroll, uansett om den er merket Volvo eller BMW, så kan du ikke få denne programmert til nye Volvoer.
Koden verkstedet bruker for å programmere den til bilen er trykket utenpå plasten/esken, dermed må man ha en ny nøkkel i uåpnet eske.
Selv bestilte jeg en ny og uåpnet fjernkontroll til min US-importerte bil på eBay, og fikk det lokale verkstedet til å programmere.

Hvis du bare vil ha en reservenøkkel som kun kan åpne dørene/rattlås mekanisk (men ikke slå av alarmen eller startsperren) så kan du kjøpe den hvor som helst og få den slipt i en velutstyrt nøkkelbutikk.