PDA

Vis full versjon : Vannpumpe fra biltema. Hvitmotorn



TeamBørnOut
03/01/10, 11:57
Hvordan fungerer disse? (de spinner og flytter vann...)
Men holdbarheten? var på biltema i sverige. og de har jo alt liggende (ikke noe delelager). så jeg kom pluttselig ut med en slik en.
Noen som har erfaring fra 960 850 s70 v40 ? stod det var samme pumpe.

holder den til neste regreimskift?

jonass
03/01/10, 15:59
oi da skal jeg holde meg unna biltema der, kommer jo til og ende opp med full korg da.
men pumpa er helt sikkert grei den, en liten stund hvertfall

TeamBørnOut
03/01/10, 16:18
Du bør ikke gå inn med full lommebok hvertfall. jeg som er glad i alt mulig små / store prosjekter gikk rundt i 2 timer med handlekurven forran buksa. skrev vell ned 100 forskjellige delenret og 100 ideer :D kostet noen hundre kr i tlf også. måtte jo ringe å forklare hvor mye fint jeg fant til kompisen :D kalliperne var hengt opp på en vegg. så man kunne se hvordan de så ut etc. hvilke som hadde fester til håndbrekk rett på callippern å sånn. noe som burde vært påbudt på volvos :D alle batteristørrelsene til mc / bil lå utover også. fikk stort fint batteri til damas monkey. lettere å avgjøre ting når man kan se på det. ikke bare et bilde i et blad :)
Nå vet jeg også om masse små dempere / fjører til divbiler som passer på mange fine bygg (kjøper jo ikke biltema dempere til annet en tilpassning. for å så kjøpe litt dyrere ettermarkedsdeler. men når de skal ha 400kr for støtdempere så går det å prøve litt forskjellige :) )

jonass
03/01/10, 16:30
bare det og ta og kjenne er jo kjempe viktig

TeamBørnOut
03/01/10, 16:36
skal jeg noengang bygge en skikkelig gocart igjen. så er det på handletur til biltema i sverige først hvertfall. små støtdempere. fjører. bremser. alt egentlig. så var de jævlig hjelpsomme!
jeg skal hvertfall reise 1 time inn i sverige nestegang jeg skal ha deler. orker ikke bruke tid på å stå i kø hos mongoen bak kassa på biltema. for å så få feildeler...
Kjøpte nye rakklebein til 960n også. er egentlig til ford. men biltema har ikke til 960. men ford sine så ut til å passe perfekt :D

Morgis
03/01/10, 19:01
koster nå ikke mye for volvo original til hvitmotorene.
Sikkert helt ok den til biltema, men om den holder like lenge tviler jeg på.
Så å legge til en 200lapp hos volvo hadde jeg ikke vært i tvil om

TeamBørnOut
03/01/10, 19:07
jeg angret jo litt.. for jeg syns den slarker litt opp ned (hvis jeg tar i litt så er det faktisk litt slark sideveis. og med ei stram reim så føler jeg at dette kina lagret får kjørt seg mer en vanlig..).
Jo, den er sikkert ikke så dyr på volvo. men jeg måtte prøve. Jeg har ikke byttet enda. og jeg sitter å lurer på om jeg skal tørre eller ikke. ikke en gang den gammle vannpumpa har slik slark hehe. mulig feil fra biltema sin side. kan jo prøve å bytte den å se hva de sier på biltema