PDA

Vis full versjon : Eibach Pro-Kit erfaringer.



Testflyver
09/07/15, 18:39
Monterte Eibach Pro-Kit, Bilstein B4 +nye lager,skåler mm for en uke siden. Disse fjærene skal vel senke bilen ca 30mm. Bilen hadde org sportschassis, 15-18mm lavere.
Men bilen er knapt noe lavere, 4-5mm.. Skuffende når jeg ser på bilder av andre V70n med samme senkesettet.. Lure derfor om disse fjærene setter seg mere over tid, hvor mye og hvor lang tid. Noen som kan dele sine erfaringer med Eibach Pro-Kits?

Bilen ble forøvrig meget god å kjøre :)

A.Finstad
12/09/15, 22:15
Jeg har selv Eibach fjører på min bil å JA de setter seg litt over tid, mine har sitti på nå litt over et år å har helt ok høyde forran, men bak er den for høy så jeg skal ta en runde med nye dempere(ble ikke bytta når fjørene ble bytta), bærebruer å det meste i forstillinga nå(lenge siden noe er bytta) å så tenkte jeg å godkjenne senk før det blir coilovers neste sesong da det ikke blir lavt nok for meg, men det er veldig behagelig å kjøre på det er det! ligger godt på veien å jeg har enda ikke fått den til å sleppe selv om jeg har pressa den litt på bane(bare for å prøve), men jeg har også gode dekk!

Testflyver
29/09/15, 01:21
Takk for svar! La mine har satt seg litt siden montering, ca litt over en cm.. Men min bil er litt høy foran men passe bak. Får se om den vil forandre seg litt med flere kjørte mil.. Bilen er noe helt annet på veien, mye mer moro og kjøre svinger. Har nye Pirelli Pzero på org Nebula, biter seg godt fast :)