PDA

Vis full versjon : dørtrøbbel



endrefager
29/06/15, 23:13
HJELP HJELP...No blir jeg snart sprø,først så var høyre bakdør låst seg helt det viste seg å være koblingen i B-stolpen som var frakoblet,men no når jeg koblet den sammen igjen så er akkuratt det samme problemet med førerdøren. Hva i alle dager som skjer med dette låsesystemet? Volvo S60 2002 2 liter turbo.ps ny i volvo verden.
På forhånd takk for tips

ola normann
30/06/15, 09:52
Det kan være at driver door module (DDM) krangler.

degocostly
30/06/15, 10:39
Kan virke som DDM er gåen ja. Hadde problemer med førerdøren på en 2001 modell jeg hadde. Bytta til brukt DDM med samme nummer som den gamle, problem solved. Bildelbasen.se

endrefager
30/06/15, 11:55
Kan virke som DDM er gåen ja. Hadde problemer med førerdøren på en 2001 modell jeg hadde. Bytta til brukt DDM med samme nummer som den gamle, problem solved. Bildelbasen.se

Hei å takk for svar. Hvor ligger denne DDM saken og er det samme sak som styrer Airbag systemet?

endrefager
30/06/15, 16:31
. Hvor ligger denne DDM saken og er det samme sak som styrer Airbag systemet?

degocostly
30/06/15, 17:23
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/06/1032.jpg

Det er denne. Den blir jo iblant utsatt for regn og snø, det er sikkert derfor de tar kveld. Hvis du kjøper brukt, kjøp en med samme nummer som den som står i din bil, slik at du slipper programmering.

endrefager
30/06/15, 18:36
Åååå er det den,hjertelig takk. Men du Lordflora? Hva heter den saken som styrer Airbag systemet og hvor finner jeg den i min bil? Kan den DDM saken ha noen sammenheng med at jeg har Airbag lyset på?