PDA

Vis full versjon : Orginalhøytalere i Volvo V70 1999mod



hhb
27/06/15, 18:41
Hvor bra er orginalhøytalerene i Volvo V70 1999mod? (har ikke kjøpt bilen enda) Burde de byttes eller er de greie?

mrstfu
27/06/15, 23:45
Heh, spørsmålet ditt har sikkert førti forskjellige svar. Kjøp bilen først, så ta vi det derfra:D

kaiarne
28/06/15, 00:08
Grei lyd i min, 8 høytalere

Sent fra min D6603 via Tapatalk

EvenP
28/06/15, 15:14
Hvis du kjøper den som har beste stereo hu-800 ellno, så er det relativt fett anlegg!

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Svirre
28/06/15, 21:36
Hvis du får tak i anlegg med 8 høytalere og orginal forsterker så har du en vanvittig god lyd i forhold til mange andre biler. De er ikke de beste, men langt i fra dårlig.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

Sagen
02/07/15, 06:23
Veit ikke hva slags spiller det sitter i den bilen min satt det da jeg kjøpte den en Blaupunkt, så bytta jeg til en brukt Pioneer jeg hadde liggende, inntil jeg nå satt enn en ny JVC dobbel DIN enhet. MYE bedre lyd med JVC spilleren enn noen av de andre, så det er ikke bare høyttalerne det kommer an på.. Hva bilen var satt opp med originalt vet jeg ikke. Noen som kanskje vet hva som var standard på 2,5TDI?

Svirre
02/07/15, 08:09
Veit ikke hva slags spiller det sitter i den bilen min satt det da jeg kjøpte den en Blaupunkt, så bytta jeg til en brukt Pioneer jeg hadde liggende, inntil jeg nå satt enn en ny JVC dobbel DIN enhet. MYE bedre lyd med JVC spilleren enn noen av de andre, så det er ikke bare høyttalerne det kommer an på.. Hva bilen var satt opp med originalt vet jeg ikke. Noen som kanskje vet hva som var standard på 2,5TDI?
Ingen spesiell standard i 2.5tdi kontra de andre modellene. Er utstyrpakka som kjøper en gang i tiden valgte som gjelder.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!