PDA

Vis full versjon : Rød Fiat Duplo etterlyses, ved Mysen området



Wrasko
30/06/10, 07:44
Hei. I natt har det blitt gjort innbrudd i flere biler utenfor Harila Bil og Deler på Ramstadløkka.

Siden eieren av butikken har hatt mye innbrudd før, så har de startet med å alltid ha noen til å sove der om natten, og på grunn av det fikk de kun tid til å stjele 1 bil, og ta innbrudd i to før de ble jaget. (bilen som ble stjålet, en Dodge (voyager aktig), er kommet til rette ved rådyrveien).

Uansett, de kjørte en rød Fiat Duplo når de var der borte, om denne var stjålet eller ikke vet jeg da selvfølgelig ikke. Eneste jeg vet er at de samtidig knuste en rute på bilen min, samt raserte den litt innvendig. (pluss at baksetet er søkk vått nå selvfølgelig, regnet hardt i natt).

Noen som har sett en rød suspekt Fiat Duplo med 3-4 mennesker i? Ene som var med hadde en genser som var hvit på begge sidene (lyste visstnok nesten opp i mørket).



uansett, hørt noe, eller tror dere vet hvem det kan være, si ifra.

TeamBørnOut
30/06/10, 07:46
er ikke nordmenn ihvertfall... de ville ikke kjørt biler med 1.2 liters motor... de stakk sikkert over grensa fort som fy..

de brakk jo faktisk opp noen takluker for å stjele noen dårlige cd spillere for noen dager siden i mysen sentrum...

Wrasko
30/06/10, 08:01
Sant.. Det merkelige er jo at de dumpet Dodge'n i Rådyrveien ved Oppsalåsen (nær Europris). Men igjen, så la jo ene karen fra Harila seg på hjul, og politiet var ute å lette 10 minutter etterpå... Så kunne jo hende at de bare ville dumpe den fortest mulig på ett "sikkert" sted.. Og nordmenn KAN jo kjøre Duplo.. Finnes folk som kjører Multipla og så...


Makan.. Idioter.. Ett par hundre kroner er ikke verdt "jobben".

TeamBørnOut
30/06/10, 08:16
Selvskudd er ofte det eneste som hjelper på sånt ;)
men politiet er jo ikke like begeistret. bruk armbrøst ellerno som ikke bråker :P