PDA

Vis full versjon : Jack89: 2009 V70II Rdesign 2.4d Polestar



Jack89
21/06/15, 10:43
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/06/2.jpg~originalhttp://forum.vccn.no/img-dump/2015/06/3.jpg~original


#Er (http://forum.vccn.no/usertag.php?do=list&action=hash&hash=Er) ikke så stødig på bildeopplastinga, kan noen fortelle meg hvordan jeg får det mindre på photobucket?

Her er min V70 2009 Rdesign 2.4d Polestar
Kjøpt i påsken 2014, kjempefornøyd med bilen i det drøye året jeg har eid den, går godt og har vært drømmebilen lenge før den endelig ble kjøpt.
Grunnet oppussing av hus og diverse har den vært orginal til nå, men nå skal det skje litt etterhvert ;)

Info og specs

- Polestar optimert fra den var ny til 205hk
- Org R design med dobbel utblås
- Driver support (BLIS,adaptiv cruise, svingbare lys)
- Største org anlegg med sub bak og dab prep
- automat
- avtagbar krok

Det som er gjort:

- Byttet bakrute (brudd i ett hjørne når jeg henta den)
- Nytt 100 amp sønnak batteri
- Flusha automat og oljeservice
- utbedret noen lakkskader/steinsprut i hjulbuer, panser og over frontrute
- Lagt på ny beskyttelsesfilm på bakfanger og en liten stripe over frontruta da dette er et utsatt område på disse bilene
- Lagt bodyskyts/slite struktur i hjulbuer for å eliminere steinsprut skader
- to nye dekk på de orginale cratus felgene
- Lakkrenset og polert
- LED i parklys
- Triksa litt i vida, slått av diverse auto funk og endret til alternativ klimaanlegg instilling
- EBC klosser forran og bak

Planen og innkjøpte deler:

Bilen er jeg i grunnen fornøyd med men vil ha den lavere og stilige hjul, detaljer etc++ (har en svart 2001 XC70 til dårlige dager, veier og vær:) )
H&R fjører / Heico og bilstein oppsett med dempere har jeg slått fra meg, da det for min del senker for lite kontra det orginale R design understellet med nivåregulering bak. Mye bra og fin inspirasjon fra sverige på disse bilene ;) Mange tøffe volvo org felger men dårlig utvalg i litt bredde( sto å vinglet veldig på hvite 19" odysseus men gikk for vossen, vil ha felgene ut i hjulhuset uten bruk av noe spacere så da får man trikse med bredde og innpress så dette blir bra

- Nye tåkelys, med LED pærer og kaansje gul/svart film over for beskyttelse//INNKJØPT
- Forstsette "LEDifiseringen rundtom utvendig (bak må det etterhvert byttes "innmat" til skiltlysene da det er brudd til et ene lyset)
- Senke den tilstrekkelig, BC Racing coilovers BR series tilpasset nedre innfesting bak (Nivåregulering)// INNKJØPT
- 20" felger, 9x20" "vossen CV3 med 245-30.20//INNKJØPT
- R design dekorlist til midtpartiet forran ( noen r design er levert med dette og noen ikke) //INNKJØPT
- Bukplate i alu, org volvo//BESTILLT
- org beskyttelsestrekk til baksete (den 12.06.15 ble jeg far til en liten datter) Noia for at hun skal herpe interiøret, ikke noe sparking enda men føre var :cool:-//INNKJØPT
-Blåse/Børste caliptere og lakke med rød foliatec

Mye mer kommer etterhvert, dette har jeg stor tro på blir fint som juling
Nå er det bare og få tid og noen få deler til på plass så er det bare å slenge den opp på tosøyleren å la kosen begynne

Komme mer bilder når jeg begynner hvis jeg finner ut av hvordan photobucket greia funker da, tips motaes med stor takk!!

Jack89
21/06/15, 10:52
Ser jo det ble greit når jeg la de ut :-)

Anders Dybvadsskog
21/06/15, 11:30
Meget pen denne:) vurderer en lignende selv:)

Jack89
21/06/15, 12:00
Ja det e go bil det der