PDA

Vis full versjon : Juster bakrutevisker som henger langt nedover vinduet.



Marken
19/06/15, 10:50
Hvordan kan jeg få justert bakruteviskeren ? Syns det er plagsomt at hver gang jeg lukker bagasjeromsdøra så faller vinduspusseren bare lenger og lenger over lakken nedfor ruta.

Rasp
19/06/15, 10:56
Jeg skrudde den av på akslingen og flyttet den lenger opp på splines, men det var litt knoting før jeg fikk den løs av aksling

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Marken
19/06/15, 10:58
Men kan den demonteres fra utsiden? Evt hvordan gjøres dette? Kjenner det er en plastsplint under plastrammen på utside.

Rasp
19/06/15, 10:59
Med meg er det eit "lokk" å mutter på utsiden ja

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Marken
19/06/15, 11:21
Er det bare å ta i? Knakk en kniv i går når jeg prøvde å få av lokket som er lite stor som en 20krone. Bilde ser dere på som innlegg på vccn sin facebookside.

Rasp
19/06/15, 11:26
Ja som sagt var jeg usikker sjøl om det var eit lokk, mn det løsna til slutt, trur det var litt konisk..

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

turb00le
19/06/15, 11:29
Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne modellen, men de fleste viskerarmer sitter på en kon og er skrudd fast med en 8mm mutter typ.
Det jeg har best erfaring med er å løsne mutteren for så å ta ei vannpumpetang og klemme armen av konen.
Disse kan sitte noe helt grønnjævelig enkelte ganger.

Marken
19/06/15, 12:30
Den satt som støpt på. Fikk den av og fikk bekreftet egentlig det jeg fryktet. Sporene var slett så ny må bestilles. Kan ikke tenke meg at den plastbiten med kon og spor er så himla dyr. Tenker jeg søker på ebay..