PDA

Vis full versjon : Hjelp til montering av 3 parts subwoofer



eisy
17/06/15, 21:45
Heisann.
Har akkurat kjøpt meg ny jbl 12" GT-bass pro aktiv subwoofer, for å prøve å få litt mere trøkk i lydbildet. Kjøpte denne på Elkjøp for 2000,- etter å sett mange gode omtaler på nettet. Men så var det tilkoblinga da...

Har funnet at jeg ikke trenger å dra kabler frem til dashbordet for å koble til min hu 603, men at jeg kan bruke høytalerkablene i bagasjerommet å koble til forsterkerens høynivå utgang. Mitt spørsmål her er: Kan jeg finne igen kablene til høytalerne i de bakre stolpene i gulvet ved/rundt reservehjulet eller området rundt der, slik at jeg slipper å dra kabler opp i begge stolpene?

Jeg trenger så et switched tenningsignal for å slå på/aktivere subben. Spørsmålet er da: Hvor kan jeg ta dette fra/koble til?

Må si at jeg er ganske grønn på dette området, så hvis noen kunne gi meg et steg for steg bruksanvisning hvordan jeg gjør dette hadde jeg vært veldig takknemlig:confused:

Morgis
18/06/15, 07:21
Mest sannsynlig ligger alt klart til originalsub.
Der har du høynivå, remote og strøm.
Skal ligge en grå kontakt ca ved kloa til baklukelåsen
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/06/596.jpg

eisy
18/06/15, 21:37
Takk Morgis.:) Skal se om jeg får tid til å sjekke ut dette i morra. Hvis dette stemmer med min bil, gjør det jo ting forholdsvis enkelt.;)