PDA

Vis full versjon : Hvordan ta ut dashbord 940.



E.Winjum
13/06/15, 00:15
Hei!
Skal ut med dashbordet på 940n min nå for å ta ut ledningsnettet, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut hele dashbordet. Noen som har en guide? Gjerne med noen bilder :)

På forhånd, takk! :)

E.Winjum
14/06/15, 22:14
Ingen som veit?

mathiasa96
16/06/15, 01:37
Husker ikke helt hvordan det var, men det meste sier seg selv. 2 skruer mener jeg det var på hver side bak dekslene i a-stolpene, ta bort platene under dashen på begge sider, ta ut hanskerom, radio, askebeger, sigarettennerlommen, instrumentpanel samt dekslene på sidene inn mot midtkonsollen. Den jeg tok ut dashbordet i hadde ikke ecc så hadde vaiere til varmeapparat justeringen, men det gikk fint å bare skru den løs å la den henge igjen i vaierne. i tillegg må plastikken rundt rattstammen, blinklys- og viskerbrytere og rattet av. Selvsagt må også bryterne i panelene på begge sidene av rattet bort. Så er ledningnettet hengt opp i noen gummi/plastikk stropper inni dashen som må løsnes, i tillegg til slanger/rør fra varmeapparat til lufteventilene. Håper dette blir til noe hjelp :)

jacobsen
16/06/15, 16:48
Bare å begynne egentlig. Finner ut mye mens man holder på

E.Winjum
16/06/15, 19:19
Har kommet langt, tatt ut handskerom, instrumentpanel, bryterpanel, ECC og radio. Skrudd ut alle skruene jeg har finni, men usikker på hvordan jeg får ut resten :P Men ja, får bare prøve en dag iløpet ta uka :)