Vis full versjon : Hvordan ta ut dashbord 940.
Hei!
Skal ut med dashbordet på 940n min nå for å ta ut ledningsnettet, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut hele dashbordet. Noen som har en guide? Gjerne med noen bilder :)
På forhånd, takk! :)
mathiasa96
16/06/15, 01:37
Husker ikke helt hvordan det var, men det meste sier seg selv. 2 skruer mener jeg det var på hver side bak dekslene i a-stolpene, ta bort platene under dashen på begge sider, ta ut hanskerom, radio, askebeger, sigarettennerlommen, instrumentpanel samt dekslene på sidene inn mot midtkonsollen. Den jeg tok ut dashbordet i hadde ikke ecc så hadde vaiere til varmeapparat justeringen, men det gikk fint å bare skru den løs å la den henge igjen i vaierne. i tillegg må plastikken rundt rattstammen, blinklys- og viskerbrytere og rattet av. Selvsagt må også bryterne i panelene på begge sidene av rattet bort. Så er ledningnettet hengt opp i noen gummi/plastikk stropper inni dashen som må løsnes, i tillegg til slanger/rør fra varmeapparat til lufteventilene. Håper dette blir til noe hjelp :)
Bare å begynne egentlig. Finner ut mye mens man holder på
Har kommet langt, tatt ut handskerom, instrumentpanel, bryterpanel, ECC og radio. Skrudd ut alle skruene jeg har finni, men usikker på hvordan jeg får ut resten :P Men ja, får bare prøve en dag iløpet ta uka :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.