PDA

Vis full versjon : Nakkeputer, hvordan ta av?



Jimmen
30/05/15, 11:40
Hei!

Jeg har invistert i nakkestøtter med skjerm til jentungen.. Men, hvordan tar jeg av de gamle?
Og er det noen som har montert slike før? tenker da på en smart måte og kjøre ledninger igjennom setet..

aarnes
30/05/15, 13:11
Bare å trykke inn den knappen som man bruker for å justere høyden og dra de rett opp.

volvoRsport
30/05/15, 14:00
Bare å trykke inn den knappen som man bruker for å justere høyden og dra de rett opp.

Det er vel ikke mulig å justere høyden på disse? For å ta dem opp er det vel et punkt/punkter på bakseteryggen man må trykke på.

aarnes
30/05/15, 14:01
Det er vel ikke mulig å justere høyden på disse? For å ta dem opp er det vel et punkt/punkter på bakseteryggen man må trykke på.

Når du sier det så stemmer det. bak kan du justere høyden. jeg som blander sammen.

TommyG
30/05/15, 14:25
Det er vel ikke mulig å justere høyden på disse? For å ta dem opp er det vel et punkt/punkter på bakseteryggen man må trykke på.

Dette husker jeg og fra min første v70 01 og xc70 05. Overraskelsen var stor når nakkestøtten gikk opp på v70 05 som jeg har nå. Sportseter i den jeg har nå. En kompis sin s60 !ed sportseter går nakestøtten ikke opp

På de forrige ble der ikke montert slik det opprinnelig er tenkt. Den armen som skal knipe om stengene i nakestøtten, plasserte jeg hele på framsiden om du skjønner. Trangt, men det går

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk

Jakke
30/05/15, 23:56
Går fint i min med sportsseter. Bare et knot å trykke inn knappene

Jimmen
03/06/15, 18:28
Skal prøve å se litt på det ikveld, hvor finner jeg disse magiske "knottene" ? :p

Anders Dybvadsskog
03/06/15, 18:43
Cirka midt på ryggen tror jeg:)

Jakke
03/06/15, 22:39
Akkurat der setet blir tynnere, ut mot kanten av det området, og litt ned. Bare legg håndflata mot og trykk her og der så kjenner du knappene.

Jimmen
04/06/15, 10:58
Skal få sett på det asap, mange takk!