Vis full versjon : vurderer ny bil XC70
Hei hva tror dere om denne? hva skal jeg kikke etter eventuelt. noe tips? :-P
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59596740&searchclickthrough=true
Flyttet til riktig underforum
Dette var et riktig flott eksemplar av XC70 med mye av det riktige utstyret. La spesielt merke til adaptiv cruisecontrol, blis, varme i baksetene, avtagbart hengerfeste og telefonopplegg er vel blåtann. Jeg ville bedt om full spesifikasjon med oversikt over alt utstyr. Sjekk om bilen har bryter for av/på airbag på passasjersiden og om bilen har DAB-radio eller DAB-prep. Som du vil kunne lese ut av min DAB-tråd så er det håp for original DAB-radio selv uten DAB-prep. Jeg kan hjelpe deg.
DAB-tråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?41232-L%C3%98SNING-Oppgradering-til-DAB-radio-i-XC70-2008-2009-modeller-uten-prep-kabel.
Så er det viktig å sjekke verkstedhistorikk med servicer og reparasjoner. Er girkassen flushet eller byttet olje på? Status frontrute? Andre visuelle skader?
Pris har jeg ikke noe forhold til men det er jo ofte slik at man er villig til å strekke seg når det dukker opp et nydelig eksemplar av denne sorten.
Lykke til med vurderingen videre. Hold oss oppdatert.
Nydelig bil :)
Synes dog som alltid at prisen er noe høy.
En av de store minusene er mangel på Sensus.
Jeg skal kjøpe min XC70 ut neste år til 370 000 kr. Da er den 3 år og 60 000 km.
Så ta det i betraktning :)
Sjekk at det er byttet olje på girkasse og haldex.
Jeg er blitt anbefalt av forhandler å bytte olje på Haldex på maks 90 000
takk for svar, skal sjekke det som er nevnt :-) holder dere oppdatert !
takk for svar, skal sjekke det som er nevnt :-) holder dere oppdatert !
Glemte å nevne anlegget i bilen. Er det High Performance eller Premium Sound? Med original SUB? Om bilen har original SUB så har du absolutt mulighet for original installasjon av DAB-radio, ref min tråd om ettermontering.
volvoRsport
27/05/15, 09:37
Glemte å nevne anlegget i bilen. Er det High Performance eller Premium Sound? Med original SUB? Om bilen har original SUB så har du absolutt mulighet for original installasjon av DAB-radio, ref min tråd om ettermontering.
Hadde den hatt Premium Sound hadde det vært senterhøyttaler på dashbordet.
Bodde i Skien førr og ble advart flere ganger om å ikke handle bil hos Bruktbilforum. Vet ikke om det stemmer men er kanskje greit å ha det i bakhodet. Men også jeg mener at bilen er litt for dyrt.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.