PDA

Vis full versjon : Kabler til høytalere S60



Volvotore
29/06/10, 11:38
Hei.

Har akkurat kjøpt meg en S60, henter den på fredag :D

Den bilen hadde bare høytalere foran, er det noen som vet om det ligger kabler for flere høyttalere i de bilene som ikke har høytalere bak / i bakdørene?

Edit: Det er ikke en ny ny S60, bare ny for meg. Det er en 2002 modell.

aarnes
29/06/10, 13:25
2002 modell uten høyttalere bak? første S60en jeg har hørt om som har det.
Hvilken stereo er det som sitter der? HU-403 ?

Vanskelig å si om de ligger ferdig lagt opp, men på stort sett alle 02 og nyere liggere alt av kabler ferdig dratt opp. Tar deg 3 min å ta av dørtrekket for å se etter.

Lykke til!

Volvotore
29/06/10, 13:33
Ja, jeg synes også det høres rart ut. Jeg får se nærmere på det når jeg får bilen. Det kan være feil på kabler eller brudd da.

aarnes
29/06/10, 14:13
Det kan også være.
Har du annonsen til bilen?

Volvotore
29/06/10, 21:32
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22958162

aarnes
29/06/10, 21:36
Kan ikke forestille meg at den ikke har høyttalere bak.
er jo ellers godt utstyrt... sikker på at balansen på spillern ikke var justert på da? sånn at den bare sendte lyd foran..

Volvotore
30/06/10, 07:37
Kan ikke forestille meg at den ikke har høyttalere bak.
er jo ellers godt utstyrt... sikker på at balansen på spillern ikke var justert på da? sånn at den bare sendte lyd foran..

Det var akkurat faderen jeg stillte på da jeg merket at det var lite lyd bakfra. Jeg kunne mute den helt ved å stille faderen "bakover". Men, som sagt, jeg får ta en nærmere titt når jeg får bilen.

Ikke mange dagene igjen nå! :)

aarnes
30/06/10, 08:10
Rare greier, ja gjør det.
Kan jo være at du har stilt på balanse?
ellers så kan det være at dørtrekkene har vært tatt av, og at de har glemt å koble på høyttalerne igjen..

Volvotore
04/07/10, 20:04
Har fått bekreftet nå at det ikke er høytalere bak. Jeg ser det ligger kabler for høyttalere i hattehyllen, så da er det sikkert også i bakdørene.

Tror ikke jeg tør å bare rive av klipsene for dørtrekket, er det noen måte man kan få de av uten at de knekker? De er runde med en liten rund "plugg" i midten. Det er ingenting å skru av, så det ser ut som at det ikke er meningen at man skal ta de av.

Volvotore
04/07/10, 20:12
Jeg fant ut av clipsa :-)

Nå får jeg bare sjekke priser på høytalere...

aarnes
04/07/10, 21:05
Sett inn pioneer istedenfor orginale når du først er i gnag :)