Vis full versjon : freshe opp plast-støtfangere
Vasket og bonet XC'en i dag og da ser man plutselig hvor fælt fangerne ser ut.
De er jo mørk blå (tror eg) i utgangspunktet.
Finnes det et stoff med farge som fresher opp blåfargen?
biltema har jo noe stoff men det er kun svart eller grå å velge mellom....
Rubbing og polering er vel det jeg veit om som gir nytt liv i gammel lakk :) gå også over med Owatrol på den grå plastikken på fangerne. Da får du ny bil igjen :)
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
volvoRsport
23/04/15, 21:04
Rubbing og polering er vel det jeg veit om som gir nytt liv i gammel lakk :) gå også over med Owatrol på den grå plastikken på fangerne. Da får du ny bil igjen :)
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Det er jo det han spør om, hva han skal bruke på den blå plasten på bilen ;) Men ja, Owatrol Polytrol vil gi nytt liv til plasten.
hehe lakken på bilen er fresh og fin den.
og Owatrol finnes i garasjen. Da slipper man å handle noe som helst da.... :p
Kan bekrefte at Owatrol Polytrol funker på den blå plasten på XC70, ja.. gjorde det på balja til fatters i fjor sommer, ser fremdeles nydelig ut, bare legg på et par tynne strøk, la det trekke inn mellom strøka i ti minutter, og tørk av. Og hold det unna lakken, det der er sticky saker.
ola normann
24/04/15, 21:44
Funker det på tak railsen og?
Blir ikke samme. Ettersom plasten er ulakkert plastikk trekker Polytrol inn i fangerne, railsen derimot er lakkert aluminium, vil kun legge seg som et seigt lag på utsida.
Da har XC'en fått et par runder med Polytrol. FY FLATE dette var go'e greier. All oksidasjon forsvant i fillen på første runde. Etter 2. runde ser bilen ny ut!
Tenker kona blir fornøyd etter bytur i dag...:o
Takk for tipset!
Owatrol er solide greier. Langt bedre enn denne kremen som mange firmaer selger, som legger seg som en støvmagnet utenpå plasten
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.