PDA

Vis full versjon : Dobbel eksos på 940 stv



Geitung
13/04/15, 10:52
Noen som har bilder av dobbel eksos til 940? :-)
Løsninger på fester og hvordan det er splittet? :-)

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

johnjo
13/04/15, 13:47
slenger meg på her,lurer på den samme..det var ett bilde på garaget.org,men finner det ikke att-

Svirre
13/04/15, 14:58
Det er nok delt etter bakakslingen, men det er nok ikke plass uten å måtte kappe litt i reservehjulsbrønnen for å få plass. Nå har jeg bare kikka oppunder biler med multilink, men er ikke store plassen der til et ekstra rør. Skal se om jeg finner igjen tråden til en som har gjort dette. Da får du sett hvordan resultatet blei :)

Ingenting er umulig, det er bare at det umulige tar litt lenger tid ;)

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

volvoRsport
13/04/15, 16:14
"Kodja" hadde vel det på 945'en sin, finner sikkert bilder i prosjekttråden hans.

johnjo
13/04/15, 18:08
http://forum.vccn.no/showthread.php?3119-SOLGT-Kodja-s-945-LT-worklog!-SELGES!/page7

Geitung
27/07/15, 15:39
Har sett litt mer nå og snoket litt på kodja sin løsning selfølgelig. har kommet fram til at jeg kan legge eksosen med reservehjulsbrønnen på et vis :) skal finne en løsning når jeg setter igang tenker jeg :)

Geitung
17/08/15, 12:45
Har fundert masse på det her nå og har kommet fram til at jeg mest sannsynligvis kommer til å få tak i fleksirør for å få det over på andre siden :) jeg skal ha en dieselstuss til på bilen så derfor tenker jeg å gå for en slik løsning :) men ting tar tid og koster penger så time will show :)

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk