PDA

Vis full versjon : iCarsoft i906 volvo feilkodeleser.



Jan Olav
07/04/15, 20:32
Er det noen som har erfaring med bruk av denne.
http://www.bildiagnosebutikken.no/icarsoft-volvo-multi-system-diagnose-verktoy-i906.html?gclid=Cj0KEQjwgI6pBRDak6aRovWNqLsBEiQA8z ZSLnIID_hUIWG85THRTXnrJ1AP4v9b2RI2BSbBEs7GKVsaAtFz 8P8HAQ

Ser folk flest bruker vida dice, men eg må så tilfelle kjøpe meg en ny pc da den gammle minilaptopen har verken cdrom eller kraft nok til å drive vida. Så da ser eg på noen rimeligere alternativ.

dag otto
10/04/15, 17:56
Jeg kjøpte denne for ikke så lenge siden. Det var mest for å ha et diagnoseverktøy som kan brukes på flere merker som var lett og raskt å bruke. Ser på sikt at jeg kommer til å kjøpe VIDA/DICE når jeg får kjøpt meg Volvo igjen. iCarsoften er veldig grei og intuitiv å bruke. Det finnes jo ulike modeller av denne med merkespesifikke koder, men den fungerer også til å lese av generiske koder. Den du linker til har merkespesifikke koder for Volvo og har bra byggkvalitet.
VIDA/DICE er vel helt klart å foretrekke og et kjempeverktøy som vi som skrur på Volvo bør ha :) men iCarsoften er et veldig greit supplement og et greit sted å starte.
Men som sagt er den ikke utprøvd i særlig stor grad enda