PDA

Vis full versjon : Mr. RAH - Volvo V70 Dynamic Edition 2015



Mr. RAH
29/03/15, 06:44
Tenkte å lage en liten tråd på min V70 2015 modell. Kjøpt ny hos Frydenbø Åsane 15.01.15, byttet inn den andre jeg hadde.


- Volvo V70 Dynamic Edition 2015 181hk - Automat -

Saville grå med sorte high gloss detaljer
18'' Sommer og 16'' Vinter



Tilleggsutstyr:

- Dynamic Edition Pakke(Slik at den blir ca Summum inni, el sete osv.)
- Volvo On Call Pakke
- Teknikkpakke Sensus Connect med Navigasjon
- Driver Support Pakke

Ekstramontert:
- Takvinge
- Hengerfeste
- Skvettlapper
- Solfilm montert av Ryds Bilglass Åsane - 80%


Ble ikke helt den bilen jeg hadde tenkt men fikk ett greit avslag i pris så da måtte man jo bare slå til. Totalt sett er man vel fornøyd, merker det har forandret seg litt på 4-5år innen volvo også. Stor forskjell på den 6 trinns-automaten til denne nye 8 trinns-automaten. Litt rart med 4'er, er liksom litt spinkel lyd kan man si men men, går ivertfall ok.

Var egentlig tenkt å bytte til VW Passat 2015 men var ikke helt fornøyd der, kjempe bil men den hadde noen løsninger på ting som jeg ikke var fornøyd me.

Bilder kommer når jeg har fått tatt noen...

Har ett bilde fra dagen jeg hentet den, før rutene ble tonet.
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/03/1347.jpg (http://s373.photobucket.com/user/Volvo740RR/media/Volvo%20V70%202015_zpswf8ayelk.jpg.html)

Tonytic
30/03/15, 17:13
ser spennende ut, men liker ikke den "chromen" nederst på de nye baklysa :p

sekse
30/03/15, 17:22
Flott bil dette! :)

Hva måtte du ut med for denne herligheten?

Er det dobbel eksos? Fint med sorte lister rundt sidevinduer. Chromen på baklyktene er også pent.

Mr. RAH
31/03/15, 19:53
Ja kjempe fornøyd med bil og ikke minst motor valg, ikke at de mindre motorene var aktuelt må jo gå framover uten anstrengelse er ikke noe rakett men fin til familiekjøring. Stor forskjell fra D3 2.0 163hk ivertfall.

Nei, prisen endte vel på ca 550-560....egentlig mer enn jeg hadde tenkt blir jo alltid noe pluss-pluss greier men ville ikke ha bruktbil igjen, alltid noe og irritere seg på med brukt og jeg gidder ikke å skru bil lenger pga helsen ikke er helt god alltid og må prioritere hus og familielivet....

Ja denne har originalt dobbel eksos, gir ett greit løft med det.