PDA

Vis full versjon : Racespec.no



TurboNoob
23/03/15, 23:24
Er det noen her som har noen erfaringer å dele med denne nettbutikken http://www.racespec.no

Rcar
25/03/15, 08:06
Ja...kjøpte varer der for rimelig mange 1000 lapper i høst...og nå er det vår.
- Hverken deler eller penger har jeg sett noe til.
Så det sier vel sitt.
Googler du innehaveren (hvilket jeg ikke gjorde); så får du jo en pekepinn.

TurboNoob
27/03/15, 18:36
Bestillte deler derfra i september, og de har ikke kommet enda. Har etterlyst dem med jevne mellomrom, men de sier at leverandøren ikke har på lager.
Begynner å bli skikkelig lei nå..
Fikk svar på siste mail nå at deler er sendt fra leverandør, men Racespec har ikke mottatt dem enda......

Daniel V
28/03/15, 10:03
Racespec har jo hatt litt forskjellige navn gjennom årene. Før drev jo samme karen en Xtremecarbutikk samtidig hvis jeg ikke husker helt feil. Da solgte de delene med grei kvalitet der, og alle de billige kopiene med dårlig kvalitet ble solgt hos Racespec.

Mtsautoparts var også samme mannen. Det endte hos Tv2 hjelper deg.

http://www.tv2.no/a/1749470

Jeg har valgt å holde meg unna alle de firmaene der. Eieren virker som en type som er litt uorganisert, og som har litt for store drømmer i forhold til evner og midler. Kan godt være jeg tar feil, men når majoriteten av kundene må vente månedsvis før varene kommer, så er jo ikke det bra.

TurboNoob
28/03/15, 23:12
Blir nok ikke mer handling der nei....

Racespec.no
29/03/15, 00:05
Ja...kjøpte varer der for rimelig mange 1000 lapper i høst...og nå er det vår.
- Hverken deler eller penger har jeg sett noe til.
Så det sier vel sitt.
Googler du innehaveren (hvilket jeg ikke gjorde); så får du jo en pekepinn.

Hei Rcar. Send oss gjerne en PM så sjekker vi hvordan det ligger ann med delene dine.

Racespec.no
29/03/15, 00:12
Racespec har jo hatt litt forskjellige navn gjennom årene. Før drev jo samme karen en Xtremecarbutikk samtidig hvis jeg ikke husker helt feil. Da solgte de delene med grei kvalitet der, og alle de billige kopiene med dårlig kvalitet ble solgt hos Racespec.

Mtsautoparts var også samme mannen. Det endte hos Tv2 hjelper deg.

http://www.tv2.no/a/1749470

Jeg har valgt å holde meg unna alle de firmaene der. Eieren virker som en type som er litt uorganisert, og som har litt for store drømmer i forhold til evner og midler. Kan godt være jeg tar feil, men når majoriteten av kundene må vente månedsvis før varene kommer, så er jo ikke det bra.


Dessverre tar enkelte varer mnd, og levere. Som f.eks carbonpanser, noen styling produkter, Til tider Rota felger og enkelte Coilover kit. Det lureste er alltid og sende en mail før eventuelt bestilling, så kan vi sjekke om varen er på lager/eventult hvor lang leveringstid produktet har. Som leverandør av styling/tuning producter har vi dessverre erfart at enkelte produkter tar LAAANG tid og få levert. Heldigvis er det ikke majoriteten av kunder som har måtte vente i månedsvis, men i et så tett miljø innen styling og tuning, er det alltid lett og få tilbakemelding fra de som er missfornøyd. :0)

TurboNoob
14/04/15, 16:23
I dag kom endelig delene jeg bestilte fra Racespec. Tok bare nesten 7 måneder.....

Rcar
19/04/15, 19:56
I dag kom endelig delene jeg bestilte fra Racespec. Tok bare nesten 7 måneder.....

Gratulerer !!! Sier man til det...

http://i1382.photobucket.com/albums/ah246/Tiggr7/sarkasme_zpszvjfvuiu.png (http://s1382.photobucket.com/user/Tiggr7/media/sarkasme_zpszvjfvuiu.png.html)

bigswede
21/06/15, 13:34
Min erfaring med Racespec.no

08.10.14 bestilte jeg meg tårnstag til V70R'n, på nettsida sto det i parantes. Leveringstid opptil 21 virkedager. Tiden gikk, å jeg fikk Suaru WRX-leppa fra USA (bestilt på Ebay) etter noen uker.
Tårnstaget derimot..
Jeg ringte til Racespec.no, uten å få svar på anropet selvsagt. Vell vell tenkte jeg, får vente litt da. Så gikk det litt tid, jeg mailet. Ingen svar.
Så ble det MAI 2015, å det dumpet ned en hentelapp i postkassa. Jippi tenkte jeg, å koste meg ekstra på veg hjem i bilen.
Men gleden ble kortvarig. Etter å ha dratt av bobleplasten fant jeg ut att tårnstaget var til Volvo 850. Så da sendte jeg det i retur.
La meg forsikkre dere om att jeg skjekket ordrebekreftelsen på om jeg hadde bestilt feil stag, dog. Jeg har bestilt til P2, ikke P80.
Mailet selvagt igjen, denne gang til alle e-brev adressene jeg kunne finne på www.racespec.no, uten at jeg fikk svar fra noen av dem.
Fredag, fikk jeg jammen meg hentelapp igjen, denne gang var forsendelsen jeg sente i retur, returnet til meg. Synd, tenkte jeg, å fikk den returnert på ny.

Etter x. antalt telefoner og noen mail, litt facebook stalking.. Ja, så er jeg ganske matt.
(dene tråden er desverre nyere enn 08.12.14, hadde jeg bare vist!)

Rcar
23/06/15, 20:53
Dette er mr . S. Vindel fra DD bladene i egen person.

TIL ALLE DERE SOM ALIKEVEL VURDERER Å HANDLE HERIFRA; STIKK FINGEREN I JORDA & STYR UNNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg handlet for 1000 vis av kroner (delvis lurt av at vedkommende hadde avtale / var registrert på vårt flotte forum)
- Måtte til slutt gå direkte på kortselskapet.
Merk kredittkjøpsloven gir deg som forbruker mulighet for å kreve kjøpet hevet og pengene tilbakebetalt direkte fra kortselskapet om man handler med kjeltringer som (på mystisk vis) har blitt godkjent av kortselskapene.
- Veldig mye styr (men mindre enn å ha med denne fyren å gjøre)

Rcar

bigswede
22/07/15, 15:58
Omsider kom jammen meg tårnstaget. 18.12.14 - 22.07.15 ..
Det kom jammen meg en mail også, men 850 staget er sendt i retur - hva skal jeg med det? Var jo ikke det jeg bestilte :)

Rart å måtte syte her inne, for å få fortgang i sakene. Jeg har jo tross alt mailet ett par mailer over til dem. Kunne de ikke bare svart helt kort via mail?
Kjipt som kunde å måtte ta de via en tredjepart, som dette.

God Sommer - å vær forsiktig!