PDA

Vis full versjon : Nullstille feilkoder, hvordan



Aagejr
25/02/15, 21:02
Hei.

Ble litt usikker, men hvor i Vid... nullstiller en feilkoder. Har nettopp fått tilbake DIM enheten fra Tunheim Auto og blant annet får en feilkode på airbagen.

Takk for svar...

Stig-Arne
25/02/15, 21:15
Det må du inn med VIDA for å gjøre.. Noen andre universal saken klarer ofte biffen også, men VIDA er best..
Så om du ikke har det selv, eller andre har det i nærheten, da er det verksted som gjelder

Aagejr
25/02/15, 21:39
har det selv.....

Jimmen
25/02/15, 22:50
Har du DICE da?
Er det man trenger for å slette koder, DICE og VIDA.

I værste fall finner du Andersd86 i stjørdal, han kan sikkert hjelpe deg.

Aagejr
25/02/15, 23:28
Ja har begge deler, Vida er litt uoversiktelig, men har lest koder fra bilen, så føler nok at tampen brenner.....

Jakke
26/02/15, 00:20
Jeg føler at ingen andre enn meg kan bruke Google jeg... http://lmgtfy.com/?q=remove+error+codes+vida
No offence.. Videoen i midten tror jeg er grei, ikke sikker da, har ikke sett den, men det er vel bare det som kan menes med "How to remove error codes in VIDA"...

Lykke til! :)

Btw, om du får opp SRS-feilkoden etter de er sletta nå, så er IKKE DIM fiksa! Det er en av de første tegnene på at det er feil på DIM, at SRS-feilmeldinger dukker opp som du ikke blir kvitt.

Aagejr
01/03/15, 22:12
Fikk det til etter å ha brukt YouTube ......var veldig lett og srs feilen er borte for godt etter at tunheim fiksa den...