Vis full versjon : Coilover til 945
Heisann dere :)
Sitter å smyger litt på coilover til vogna mi men klarer ikke helt å se for meg fester og det som er :p
Er det noen som har bilder av oppsett og slikt? Eventuelt noen som vet hvor det går an å få tak i ferdig laget som er bolt on? :)
volvoRsport
24/02/15, 19:42
Sjekk prosjekttråden i signaturen min.
Sett litt rundtom og ser det at myranes sitt sett ser jo ut som kjempe greier :)
Men da spørs det om jeg skal legge det litt på is noen måneder til det går an å kjøre over fjellet på skapelig vis :) med tanke på at det koster jo brått 10000 før den norske stat får kloa i dem :confused:
Uansett fortsetter letingen litt til så om noen vet av andre mulige leverandører så vennligst skrik ut :rolleyes:
kaplhenke og retroturbo har coiloverløsninger hvis du ikke er interessert i å bygge selv :p
Edit: L-M-R har BC coilovers til 740/940 (visstnok TUV godkjent, men spørs hvor mye den gjelder da man må sveise de fast i spindelen)
kaplhenke og retroturbo har coiloverløsninger hvis du ikke er interessert i å bygge selv :p
Har litt lyst til å bygge selv :) men da må man nesten ha litt utstyr :) det har jeg irriterende nok ikke [emoji53]
Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk
Har litt lyst til å bygge selv :) men da må man nesten ha litt utstyr :) det har jeg irriterende nok ikke [emoji53]
Da kommer det ann på igjen hvor avansert du vil gjøre det, man trenger ikke rare verktøyet for å tilpasse noen hylser fra bilcrosshop :p men jeg vil ikke anbefale å kjøre med kun en gjengehylse skrudd i bunnen med de stiveste og korteste fjærene du finner :p
Da kommer det ann på igjen hvor avansert du vil gjøre det, man trenger ikke rare verktøyet for å tilpasse noen hylser fra bilcrosshop :p men jeg vil ikke anbefale å kjøre med kun en gjengehylse skrudd i bunnen med de stiveste og korteste fjærene du finner :p
Vil helst at det er skikkelig om det blir noe av ja :) trenger vell muligens et sveiseaparat som er dugenes :)
Er hylsene bare skrudd nedi benet? Må vell sveises på om jeg har misforståt rett? :p
Vil helst at det er skikkelig om det blir noe av ja :) trenger vell muligens et sveiseaparat som er dugenes :)
Er hylsene bare skrudd nedi benet? Må vell sveises på om jeg har misforståt rett? :p
Hylsene må nok sveises fast fjærbeinet ja :p
Hylsene må nok sveises fast fjærbeinet ja :p
Da måtte jeg isåfall kjøpt meg et sveiseaparat til :p vil helst kunne bytte om til orginalt ved behov :)
Alternativet er jo å kjøpe deler og lage selv å da har jeg en mistanke om at det blir det samme prisklasse som å kjøpe ferdig laget til slutt :)
gl740turbo
25/02/15, 23:35
Bare vent en god stund til så begynner jeg å selge coilovers. Det er under produksjon, men tar sin tid når det skal være skikkelig :)
Hehe :) det hadde jo vært kjempe praktisk :) hadde jo bare vært en liten kjøretur for å få hentet :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.